Renault Clio Intens 1,0 TCE 100 LPG

Clio na plin kao odlična zamjena za dizelski model

19.11.2020.
u 15:47

Prednost LPG verzije je što s jednim punjenjem oba spremnika možete prijeći više od 1000 km, a vožnja na plin je jeftinija

        Nova, četvrta generacija Renault Clia prošle je jeseni stigla na naše tržište uz benzinske i dizelske motore. Godinu dana kasnije u duhu ekologije izbor pogonskih sustava prilično se promijenio. Nedavno je na tržište stigao hibridni model Clio E-Tech, a dizelaši više nisu u ponudi. Kao svojevrsna sredina između klasičnih benzinskih motora i visokotehnološke hibridne benzinsko-električne verzije, Renault sada nudi i LPG model, benzinca s tvornički ugrađenom plinskom instalacijom.

Plinaši, pogotovo verzije sa serijski ugrađenom instalacijom, odlične su ponude za one koji godišnje rade veće kilometraže, jer, primjerice, kod Clija doplata za LPG verziju u odnosu na istovjetno opremljeni 1,0 Tce 100 iznosi 6000 kuna (početni Clio 1,0 Tce Zen stoji 120.300 kn), a zbog cijene autoplina koja je na oko pola cijene litre benzina nije teško imati računicu prema kojoj će se ta doplata brzo isplatiti.

LPG verzija temelji se na 1-litrenom TCe turbobenzincu sa 100 KS i 160 Nm okretnog momenta, uz ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa. Prednost plinske verzije je veći domet automobila, jer uz 39-litreni spremnik benzina ima i dodatni spremnik od 32 litre za LPG. On se nalazi na mjestu za rezervnu gumu, pa je Clio LPG opremljen setom za krpanje guma. Obujam prtljažnika ostao je isti te iznosi 340 litara. Punjenje spremnika plina traje samo dvije minute

Sve funkcionira vrlo jednostavno, samo što osim benzina morate napuniti i plin. Uporaba je jednostavna za vozača. Prebacivanje s benzinskog na plinski pogon ili obratno postiže se na dva načina: ručno, pritiskom tipke na armaturnoj ploči, ili automatski, kad se spremnik plina isprazni.

LPG troši oko 20 posto više od benzinca, što konkretno u prosjeku znači da Clio troši oko 8-8,5 l/100 km LPG-a, dok je prosječna benzinska potrošnja 6,5-7 l/100 km. Cijena testnog Clija 1,0 TCe LPG s Intens opremom iznosi 131.300 kuna.     

Ključne riječi

Komentara 2

11
1111111111111111111111111111111111111111
11:35 08.12.2020.

ja imam asconu dizel. pali vozi

PV
prcko.vita
09:02 01.12.2020.

S obzirom na visinu plaća u Hrvatskoj taj Clio bi trebao koštati 50.000,00 kuna, onda bi ga narod masovno kupovao. Nije uopće problem da li je motor 1.0 benzin LPG ok ili nije, nego je cijena duplo veća od realne.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije