Renaultov novitet

Clio pete generacije stigao u Hrvatsku, cijena od 90.500 kn

Renault Clio
Foto: Renault
1/6
15.09.2019.
u 00:11

Uređenje unutrašnjosti je novodizajnirano, nema više tvrde plastike, a jedan od glavnih dobavljača plastičnih dijelova za Clio koji se proizvodi u Renaultovoj tvornici Revoz u Novom Mestu i dalje je hrvatska tvrtka AD Plastik

Peta generacija najprodavanijeg Renaultova automobila svih vremena s 15,5 milijuna prodanih primjeraka stigla je u hrvatske salone. Početna je cijena novog Clija 90.500 kuna.

Na prvi je pogled novi Clio dimenzijama i izgledom vrlo sličan dosadašnjoj četvrtoj generaciji, ali radi se o zaista potpuno novom automobilu. Renault, poznat po često ekstravagantnom dizajnu, odlučio se za neobičan potez – vanjštinu novog Clija ne mijenjati previše, naprosto zbog toga što je glavni razlog kupnje četvrte generacije bio upravo njen dizajn. Stoga su Francuzi izvana izveli tek evoluciju četvrte generacije Clija s elementima s većeg Meganea, dok je ispod lima, u unutrašnjosti, motorima, ovjesu i pogonskom sklopu učinjena revolucija.

Već pri prvom sjedanju u novi Renault Clio i pri prvim prijeđenim kilometrima osjeća se velik iskorak. Čvrstoća izrade i stabilnost sada su u Cliju na razini većine za klasu većih kompakata. Prvi je dojam iz kratke vožnje od Zagreba do Novog Mesta da novi Clio sada mnogo bolje upija neravnine na cesti, buka je osjetno manja i stabilniji je pri vožnji autocestom. Dužina od 405 i međuosovinski razmak od 258 cm jamče solidnu prostranost i na stražnjoj klupi, dok je kapacitet prtljažnika od 391 l među najboljima u segmentu.

Uređenje unutrašnjosti je novodizajnirano, nema više tvrde plastike, a jedan od glavnih dobavljača plastičnih dijelova za Clio koji se proizvodi u Renaultovoj tvornici Revoz u Novom Mestu i dalje je hrvatska tvrtka AD Plastik.

“Smart Cockpit” novog Clija potpuno je posvećen vozaču, a sastoji se od 7 ili 10-inčne digitalne instrumentne ploče te 7 ili 9,3-inčnog središnjeg multimedijskog zaslona. Isprobali smo veći 9,3-inčni vertikalni i blago zakrivljeni ekran koji se koristi slično kao tablet, a dobra je stvar što su kontrole klime i ventilacije analogne. Što se motora tiče, u ponudi će biti tri benzinske opcije i dvije dizelske. Početni je atmosferski 1,0-litreni SCe benzinac sa 75 KS. Slijedi 1,0 TCe turbobenzinac sa 100 KS te 1,3 TCe sa 130 konja uz EDC mjenjač. Dizelaši su poznati, temeljeni na 1,5 dCi motoru, i nude 85 ili 115 KS. Hibridna verzija stiže iduće godine. Već od početne opreme novi Renault Clio dolazi s full LED svjetlima. Početna mu cijena s 1,0 SCe motorom iznosi 90.500 kuna.

Pogledajte video sa salona u Frankfurtu:

Ključne riječi

Komentara 3

DE
dektiva
09:17 15.09.2019.

Renault nikad nije imao ekstravagantan dizajn,(Citroen je taj)već neugledan,meni osobno ružan,iako četvrta generacija i pogotovo ova peta izgledaju odlično,ali info displej u kokpitu izgleda kao strano tijelo,morali su to bolje složiti...

VE
velist
21:44 22.09.2019.

Ovaj kokpit me vizuelno podsjeća na moj prvi audi 100 iz 1979 godine. ;)

DU
Deleted user
17:41 24.09.2019.

Sve je to precijenjeno.Uvoznici previsoke marže,poslije na servisima deranje kože,držva prevelik pdv+ppmv katastrofa.Što sad na ovom autu vrijedi 100,000 kuna?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije