TEST: RENAULT CAPTUR

Drugo ime novog člana francuskog tima je štedljivost

renault captur (1)
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
1/12
15.09.2013.
u 17:00

Uz agresivnu vožnju, uspjeli smo podići potrošnju na 5,6 l/100 km. Dizelska ponuda Renaultovog modela Captur starta od 115.400 kn

Sportski crossover Captur dizajnerski je pravi pripadnik Renaultovog klana. Pažnju privlači kombinacijom elegancije i mišićavosti. Testnom primjerku pomogla je i dvobojna izvedba. Materijali u interijeru su kvalitetni, završna obrada također, a mladenački osmišljena kabina obiluje zanimljivim detaljima. Centralno mjesto zauzima veliki zaslon osjetljiv na dodir, putem kojeg se upravlja R-Link multimedijskim sustavom koji objedinjuje i navigaciju. No, donosi i zanimljivu mogućnost ocjenjivanja ekonomičnosti vožnje. Zgodno za vozače koji nastoje dotjerati vozne navike kako bi im automobil što manje trošio.

Testni primjerak pogoni odličan 1,5-litreni dizelski stroj sa 90 konja. Elastičan je, radi uglađeno, mirno te ne troši previše. Do stotke ga povuče za 13,1 sekundi, uz maksimalnih 171 km/h. Ekonomičnoj vožnji svakako je kumovao i start/stop sustav. Proizvođač je u tvorničkim podacima istaknuo prosječnu potrošnju od 3,6 litre goriva na stotinu prijeđenih kilometara. Mi ipak nismo uspjeli dosegnuti taj ideal. Tijekom testa u prosjeku smo trošili 5,6 l/100 km.

Iako vizualno djeluje poput avanturistički nastrojenog modela, te je 20 cm odignut od tla, Renault za Captur nije predvidio pogon na sva četiri kotača. Detalji koji asociraju na off road tek su šminka. Realno, malo bi vlasnika ovakvog automobila zaista i skrenulo s ceste, pa je ovakva odluka Renaulta razumljiva. Captur je prije svega cestovni automobil i tome su prilagođene i njegove vozne osobine: upravljiv je, stabilan i udoban. U prostranom interijeru vozila dugog 412 cm prostranošću ipak najviše iznenađuje stražnja klupa gdje bez guranja mogu sjesti tri odrasle osobe. Prtljažnik prima 377 litara, a njegovo dvostruko dno također ubrajamo u zanimljiva rješenja.

Dizelska ponuda Renaulta Captur starta od 115.400 kn. U najbogatijoj Dynamique izvedbi, testni primjerak košta 135.400 kn, što je i dalje vrlo prihvatljivo.

>> Clio R.S. - nervozna ergela zatočena u mišićavom tijelu

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije