Naravno, za konkretne hrvatske cijene još je prerano, no globalno se govori o manje od 25.000 eura za početnu benzinsku izvedbu, odnosno manje od 30.000 eura za hibridni Bigster.
Ovaj obiteljski automobil trebao bi modele C-SUV segmenta ponovno učiniti pristupačnijima širem krugu ljudi. Prepoznatljivost marke Dacia je neupitna, a vanjštinom dominiraju i zaštite podvozja, lukova blatobrana i bokova vozila
Bigster je dugačak 457 cm te je 181 cm širok i 171 cm visok. U putničkoj se kabini može smjestiti do sedam odraslih osoba. Putnici na stražnjoj klupi, navode iz Dacije, na raspolaganju imaju prostor za noge vodeći u klasi.
Bigster je prvi model Renault Grupe koji je dobio potpuno novi pogonski sklop Hybrid 155, kombinirajući 4-cilindrični benzinski motor od 107 KS, dva elektromotora (motor od 50 KS i visokonaponski starter/generator), bateriju od 1,4 kWh (230V) i automatski mjenjač.
U gami je i Bigster TCe 140. Ova prva razina elektrifikacije kombinira novu generaciju 1,2-litrenog 3-cilindarskog turbobenzinca s blagim hibridnim sustavom od 48V i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Neizostavan je i Bigster ECO-G 140. Plinska instalacija ovdje dolazi u kombinaciji s 48V blagohibridnim sistemom. S dva spremnika koji sadrže ukupno 99 litara goriva (50 litara benzina i 49 litara LPG-a) Bigster ECO-G 140 ima domet do 1450 km.
U izvedbi TCe 130 4x4 Bigster ima pogon na sve kotače, 6-stupanjski ručni mjenjač i blagohibridni sustav od 48 V. Ovaj hibridni sustav podržava 1,2-litarski 3-cilindrični turbo motor.
U interijeru novog Bigstera dizajneri su se usredotočili na bitne stvari: prostor, ergonomiju i udobnost. Visoko postavljena okomita armaturna ploča povećava prostor dostupan putnicima sprijeda.
Ovisno o razini opreme, Bigster se isporučuje s tri vrste središnje konzole sprijeda: niskom, srednjom ili – prvi put u Daciji – visokom konzolom s naslonom za ruke, s hladnjakom, indukcijskim punjačem i velikim prostorom za skladištenje.