FuturAD

Internetsko oglašavanje u zamahu, prestiže i oglase na televiziji

internet
Arhiva VL
24.03.2010.
u 11:39

U Velikoj Britaniji ulaganje u internetsko oglašavanje prestiglo je oglašavanje na televiziji.

Predavanjem Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010. godini otvorena je u zagrebačkom Hypo centru četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD. Inozemni i domaći stručnjaci predstavili su najnovije svjetske trendove i perspektivu oglašavanja na internetu.

- Transformacija klasičnih medija putem društvenih mreža sve je prisutnija u medijima diljem svijeta, a čitatelji sve više postaju sudionici kreiranja samih vijesti i izvještavanja s pojedinih događaja, rekao je u uvodnom predavanju Kevin Anderson iz britanskog Guardiana. Objasnio je i kako novinari pozivajući čitatelje da se aktivnije uključe u stvaranje vijesti zapravo pokušavaju saznati što čitatelji znaju, odnosno doći do što većeg broja informacija.Postavlja se istovremeno i pitanje kako istaknuti određenu poruku s obzirom na to da je pojavom digitalne tehnologije došlo do velikog porasta količine dostupnog sadržaja.

-Takav je pristup doveo do toga da su upravo čitatelji otkrili novinarima neke ključne podatke o temama koje su radili, a bilo je i slučajeva da su slučajne turističke snimke otkrile detalje oko, na primjer, pokušaja zataškavanja pretjeranog korištenja sile od strane engleske policije, kaže Anderson.

Interes za internetsko oglašavanje, pokazuju podaci, u stalnom je porastu i u Hrvatskoj, a u svijetu je već dosegnulo visoke razmjere. Tako je, na primjer, u Velikoj Britaniji ulaganje u internetsko oglašavanje prestiglo oglašavanje na televiziji, pa ne čudi velik interes za izlaganje primjera iz prakse s tržišta koji su već prošli ono što hrvatsko tržište prolazi sada. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije