Drugu generaciju Hyundaija i30 intenzivnijem testiranju podvrgnuli smo u izvedbi pokretanoj osnovnim dizelskim motorom te opremljenom drugom razinom opreme.
Korejski kompakt izgleda odlično. Model od kojeg Hyundai puno očekuje razvijen je u Europi i za Europu. Dizajn možemo svesti pod sportsku eleganciju, a dopadljive linije nastavljaju se i u interijeru. Korišteni materijali su dobre kvalitete, na završnu obradu nemamo primjedbi. Vožnja je komforna, jer prostora na sjedalima ima dovoljno.
Čak se ni putnici straga neće žaliti da im nedostaje prostora za noge. Prednja sjedala blago su profilirana. Prtljažnik je sa 378 l zapremine dovoljan za gradske potrebe, ali i za kraće obiteljske izlete.
Sve su komande ergonomski osmišljene, nelogičnosti nema. Precizan ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa odlično surađuje s 1,4-litrenim dizelašem od 90 KS. Iako se na spomen te ergele 90 konja čini slabim izborom, nakon prvih prevaljenih kilometara ovaj motor smatramo idealnim za Hyundai i30. Dovoljno je agilan u svim situacijama u kojima se prosječan vozač obično nađe. Ima dovoljno snage pri pretjecanjima, lagano posustaje tek s pet putnika u kabini. S druge strane, marljiv dizelaš ne buči i ne troši puno. Prosječna potrošnja trenutno nam iznosi sedam litara na stotinu kilometara prevaljenih većinom na gradskim prometnicama. Buku motora u kabini gotovo da nismo čuli. Vožnja je ugodna i zbog odličnog ovjesa. Voljeli bismo jedino da je el. progresivni servo upravljač malo životniji.
Dobra je i opremljenost već od početnog paketa. Hyundai i30 serijski donosi, primjerice, ABS, ESP, pomoć pri kretanju na uzbrdici, vozačev i suvozačev zračni jastuk, klima uređaj, radio CD MP3, putno računalo, el. podešavanje prednjih stakala, LED dnevna svjetla, maglenke.
Oprema iLike obuhvaća i središnje daljinsko zaključavanje, el. podesive i grijane retrovizore, kožom presvučen upravljač i ručicu mjenjača...
Ova testni model je koštao 116800 kn