Kony 2012, polusatni dokumentarac o vođi ugandskih pobunjenika Josephu Konyju, najbrže u povijesti, za samo šest dana, dostigao je 100 milijuna pregleda. Prema podacima koje je objavio Visible Measures, drugi najgledaniji video, nastup Susan Boyle na britanskom talent show, u šest je dana imao tek 70 milijuna pregleda, koliko i kampanja Old Spicea, ali za – pet mjeseci.
Kompanija Visible Measures do podataka nije došla samo praćenjem originalne verzije Konyja nego i slijedeći povratne reakcije na video. Do 8. ožujka, tri dana nakon plasiranja Konyja, zabilježili su 200 takvih reakcija, koje su u prosjeku trajale šest minuta, kao i pola milijuna komentara. Unatoč nevjerojatnoj gledanosti uratka, brojne je kritike dobila organizacija "Invisible Children" koja stoji iza njega, i to zbog svog načina rada, a ne na račun Josepha Konyja, vođe Božje vojske otpora, kao ratnog kriminalca. Tumblr blog nazvao ih je "Visible Children" naglašavajući kako tek 32 posto novca koji prikupe odlazi na izravnu pomoć djeci, a ostatak troše na plaće zaposlenika i ostale troškove.