Twingo R.S., najmanji predstavnik obitelji Renault Sport, ostao je jedini s atmosferskim motorom. Vjerojatno ne zadugo, jer su najprije Megane R.S., a nedavno i Clio R.S. dobili moderan turbobenzinac, pa se očekuje da će ga imati i nova generacija Renault Twinga R.S..
Odličan sportski zvuk
Redizajnirani Twingo R.S. pokreće 1,6 16V benzinac sa 133 KS odličnog sportskog zvuka pa je odmah jasno da se radi o pravom sportašu. Vidi se to i po izgledu, jer je Twingo RS s istaknutim spojlerima i pragovima nabildan i svugdje uočljiv, pogotovo u atraktivnoj žarko crvenoj boji s crnim umetcima. Motor voli visoke okretaje, a uz precizan mjenjač i cup ovjes (uz tamnosive 17\" alu naplatke doplata je 6280 kuna) pruža jedinstven doživljaj u vožnji. Nije ni čudo kada 133 KS dolazi u malom pakiranju mase 1050 kg, pa do stotke stiže za 8,7 s, a najveća brzina mu je 201 km/h.
Mana tvrdog ovjesa i sportskog zvuka osjeća se na autocesti već na 140 km/h kada buka i podrhtavanje postaju iritantni. Sportske performanse osjećaju se i na potrošnji koja iznosi oko 10 litara. Doduše, može biti i manja ako se štedi, ali i veća ako se jače pritišće papučica gasa.
Bogata oprema diže cijenu
Vrlo bogata oprema - poput električnog panoramskog krovnog otvora koji ga pretvara u polukabriolet - Twingu R.S. podigla je cijenu za gotovo 20.000 kuna, pa testirani model stoji 131.850 kuna.
>> Budući Twingo - uz straga ugrađen motor i pogon je stražnji
>> Izgleda kao šminker, no vozi se poput pravog sportaša