Kako bi privukao korisnike da kupe najnoviju verziju njegova operativnog sustava Windows Vista, Microsoft Corp. odlučio je sniziti njegovu maloprodajnu cijenu, priopćeno je iz te kompanije.
Microsoft će maloprodajnu cijenu Viste u 70 zemalja svijeta sniziti tijekom godine, paralelno s isporukom najnovije, inače prve veće nadgradnje tog operativnog sustava pod nazivom 'Sevice Pack 1' (SP1).
Pakirane verzije Windows Viste prodavane u trgovinama i na Web-u predstavljaju manje od 10 posto ukupnog broja licenci za taj dominantni Windows operativni sustav, instaliran na preko 90 posto osobnih računala u svijetu. Većina potrošača odlučuje se za kupnju novog računala, koje dolazi u paketu s najnovijom verzijom Windowsa.
"Vjerujemo da će ova odluka rezultirati rastom odvojene prodaje samih Windowsa", kazao je Brad Brooks, korporativni dopredsjednik Microsofta.
Koliko će Vista biti snižena zasad nije poznato, a rečeno je da će postotak sniženja varirati od zemlje do zemlje.
Proizvodi kojima će cijena biti snižena su Windows Vista Ultimate, najskuplji Microsoftov operativni sustav, te nadgrađena verzija Vista Home Premium, koja cilja na najširi tržišni segment.
Od njegovog lansiranja u siječnju 2007., Microsoft je prodao preko 100 milijuna licenci tog operativnog sustava.
Iako je Microsoftovoj najavi prethodila objava podataka koji su pokazali 30-postotni pad prihoda od prodaje softvera u američkoj maloprodaji u siječnju, ta kompanija tvrdi kako te dvije stvari nisu međusobno povezane.
(Hina)