izum hrvata

Moćni Monolith otkriva koliko je ljudi doista vidjelo reklamu

'monolit01_nnn_unu_291012'
''
01.11.2012.
u 12:00

Postavljen na ekran, ovaj uređaj pomoću tehnologije koja reagira na pokret prati je li se prolaznik zadržao (i koliko) u gledanju oglasa

Zbog inovativnog uređaja koji će prvi put omogućiti oglašivačima da doznaju koliko je ljudi doista vidjelo njihovu reklamu, zagrebačku tvrtku Monolith globalni je informatički div Microsoft proglasio najboljim startupom u Europi.

Radi se o uređaju koji se može postaviti na bilo koji elektronički zaslon, display, a koji možete trenutačno vidjeti, primjerice, u ljekarnama, zračnim lukama ili trgovačkim centrima u kojima se vrte reklame. Taj će Monolithov uređaj zabilježiti svakoga tko je pred njim zastao, odgovorit će na pitanje je li “gledatelj” tek letimično bacio oko na reklamu ili se dulje zadržao, te je li gledao poruku i koliko se zadržao. Oglašivači će sada točno moći doznati koliku je njihova reklama izazvala pozornost publike, a potrošači će tako postati aktivni sudionici reklama.

Uređaj Monolith koristi kameru Microsoft Kinect koja reagira na podražaj, odnosno pokret.

S weba u stvarnost

Druga je vrlo važna karakteristika uređaja Monolith obrada podataka u stvarnom vremenu, koja je dostupna korisniku u bilo koje doba i na bilo kojemu mjestu.

– Monolith se može postaviti na bilo koji tzv. indoor-ekran – sad još radimo samo s ekranima manjih dimenzija koji se gledaju iz neposredne blizine – objasnio nam je Martin Birač, suvlasnik tvrtke, te dodao:

– Napravili smo i vlastiti prototip displaya koji planiramo nuditi u drugoj fazi samo klijentima iz kategorije luksuznih brendova. U prvoj fazi koncentrirat ćemo se na postojeće ekrane i na analitiku gledanosti oglasa jer u tome vidimo veliku priliku. Internet je postavio mjerenje kao standard u oglašavanju, a mi svoje 10-godišnje iskustvo u web-oglašavanju želimo prenijeti u stvarni svijet – konkretno na digitalne ekrane.

Prema svjetskom uspjehu

Da je ideja odlična, potvrdio je i Oliver Rotschild, bivši predsjednik UNICEF-a Velike Britanije, koji je postao ulagač i predsjednik savjetodavnog odbora Monolitha, inače tvrtke u hrvatsko-estonskom vlasništvu.

Cilj je suradnje napraviti savjetodavni odbor koji će okupljati stručnjake različitih znanja na području digitalnih medija, informatike te marketinga iz cijelog svijeta, kako bi Monolith Group OU postao uspješna kompanija na globalnoj razini.

Uključivanje Olivera Rotschilda u savjetodavno tijelo Monolitha otvorit će kompaniji lukrativno britansko tržište, ali i mogućnost poslovanja na više kontinenata, zahvaljujući poslovnim kontaktima novog suvlasnika kompanije.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije