Škoda je - 22 godine nakon predstavljanja izvornika - pokazala novu Fabiju, ali i dalje samo u zamaskiranom izdanju. No, otkrili su više podataka, pa se zna da će četvrta generacija donijeti prostraniji interijer, veći komfor i bolju sigurnost. Ovisno o paketu opreme, nova Fabia ima do devet zračnih jastuka i sigurnosne značajke obično rezervirane za skuplje automobile, poput sustava Travel Assist, Park Assist i pomoći pri manevriranju. Fabia prvi put nudi Isofix priključak i za suvozačevo sjedalo.
Popularan gradski automobil zadržao je Škodine dosadašnje kvalitete – robusnost, pouzdanost, lakoću uporabe – no u kombinaciju unosi nove tehnologije. U usporedbi s prethodnicom, unutrašnjost je osjetno poboljšana. Multimedijski sustav je napredniji, materijali kvalitetniji. Zadržana je tradicija pametnih, tzv. Simply Clever rješenja. Nova Fabia ima 13 novih pametnih značajki, a iz Škode su ih ukupno pobrojali 43. Primjerice, unutarnji retrovizor dobio je USB priključak za, primjerice, kameru. Naslon suvozačevog sjedala može se preklopiti. Ispred ručice mjenjača držač je za kartice i kemijske olovke.
Novi prednji dio Škode Fabije obuhvaća i LED svjetla, Fabia dobiva inovativne sustave potpore vozaču, a prvi put u nju ulaze i digitalni instrumenti. Duga 410,7 cm, nova Fabia u prtljažnik prima 380 litara (1190 l sa spuštenim naslonima stražnjih sjedala). Široka je 178 centimetara te je 146 cm visoka. Razmak među osovinama iznosi 256,4 cm.
Aerodinamika joj je osjetno poboljšana. Opet u usporedbi s prethodnicom, Fabijin koeficijent otpora zraka smanjen je s 0,32 na 0,28 Cd, što novu Fabiju čini jednim od najaerodinamičnijih modela u segmentu malih gradskih automobila. Nudit će pet učinkovitih benzinskih motora. Sve su to motori nove generacije, a razvijaju od 65 do 150 konjskih snaga. Prosječna potrošnja u kombiniranom ciklusu vožnje većinom im se kreće oko pet litara na stotinu prijeđenih kilometara. Najsnažniji od ponuđenih motora serijski dolazi sa 7-brzinskim DSG automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Agregat 1,0 TSI EVO od 110 konja stiže uz 6-brzinski ručni mjenjač, DSG je opcija, dok su slabiji motori upareni s 5-brzinskim ručnim mjenjačem.