Treća generacija Serije 1 obogatila je ponudu u domaćim prodajnim salonima, gdje se najnovije izdanje bavarskog kompakta nudi po cijeni od 198.130 kuna (s PDV-om i trošarinom). Navedena cijena vrijedi za BMW 118i sa 140 benzinskih snaga i ručnim mjenjačem. BMW-ov najmanji model u novoj generaciji donosi mnoštvo novina, a najveća je svakako ona o prelasku na prednji pogon. Vrijedi spomenuti i inovativan ARB sustav kontrole proklizavanja koji je preuzet s električnog modela i3.
U najsnažnijoj izvedbi M135i xDrive (306 KS iz 2,0-litrenog TwinPower turbobenzinca) i u 120d xDrive (190 KS) nova jedinica koristi inteligentan pogon na sva četiri kotača, a u njima su snažni motori upareni s automatskim mjenjačem. Trenutačno se nova jedinica nudi s dva benzinska i tri dizelska motora. Benzinci razvijaju 140 i 306 konja, a dizelaši 116, 150 i 190 konjskih snaga.
U ponudi je samo karoserijska izvedba s pet vrata. U odnosu na prethodnicu, dizajn je moćniji, automobil djeluje snažnije. Usvojio je novu prednju masku, već poznate BMW-ove ‘bubrege’ ali u naglašenijem obliku. Unutrašnjost je modernizirana i odmah u oči upadaju pojedini elementi iz Serije 3. S prelaskom na prednji pogon Serija 1 zadržala je BMW-ovu živost i agilnost, ali je dobila više prostora u kabini. Konkretno, putnici na stražnjoj klupi imaju 1,9 cm više mjesta za glavu i 3,3 cm više mjesta za koljena. Porastao je i prtljažnik - umjesto dosadašnjih 360 litara u novoj generaciji prima 380 litara, odnosno 1200 litara kad se spuste nasloni stražnjih sjedala. Novi BMW Serije 1 pet je milimetara kraći od prethodnika te u dužinu broji 431,9 cm. Proširio se na 179,9 cm te je sada 143,4 cm visok (+13 milimetara).
Bezveze.