Dobar dizelski motor neophodan je na putu prema (ponajprije europskom) uspjehu. Stoga ne čudi što je Opel naglasak nove strategije četverocilindraša stavio upravo na 1,6-litreni CDTI, odnedavno dostupan i u Astri.
Brza i uglađena
Tvrtkin prvi u cijelosti aluminijski dizelski motor, nakrcan sofisticiranim tehničkim rješenjima, u testiranoj verziji razvija 136 KS (najviše među 1,6-litrenim dizelašima) i 320 Nm okretnog momenta. U kombinaciji s temeljito poboljšanim šestbrzinskim ručnim mjenjačem ova dizelska Astra respektabilno je brza, ali više od performansi impresioniraju uglađenost i tišina rada, dvije odlike koje kod prethodnih Opelovih dizelaša nisu bile hvalevrijedne. U čitavom rasponu okretaja i pri svim brzinama novi CDTI bitno je mirniji i ugodniji, a istodobno i učinkovitiji - osim što emitira samo 104 g/km CO2, u kombiniranom prosjeku troši samo 3,9 l/100 km, što u praksi znači još uvijek dojmljivih 4,5 litara.
Ta novootkrivena uglađenost dizelske Astre osjetno je poboljšala iskustvo vožnje i cjelokupnu udobnost podigla na višu razinu, unatoč tome što je inače prvoklasna podatnost ovjesa ovdje donekle narušena opcijskim sportskim podvozjem.
Bogata oprema
U razmjerno prostranoj unutrašnjosti Cosmo paket donosi sve što biste mogli poželjeti, od dvozonske klime i tempomata do kožnog upravljača i naprednijeg audio sustava. Astra 1,6 CDTI Cosmo stoji 151.000 kuna, a s početnom Enjoy opremom dostupna je od 139.400 kuna. Novi motor nudi se i u izvedbi sa 110 KS, a stoji od 136.976 kuna.
>> Naoštrena koplja - Dinamičnija no ikad, Astra čeka Golf VII
>> Astra 1,6 CDTI troši samo 3,7 litara dizela
Na benzin se vozi, na plin se grije, na dizel se ore. Dobitna 'rvacka kombinacija je kabriolet sa dizel motorom...