Sportski zakrenut kokpit prema vozaču, preciznost izvedbe, materijali, pa i osjećaj za volanom mirišu na Audijev kompakt A3, koji je nesumnjivo uzor ovom španjolsko-njemačkom autu. Nemoguće je izbjeći i usporedbu s drugim bratom iz koncerna, VW Golfom, jer dijele platformu, većinu tehnike i materijala. Iako je novi Leon kraći od prethodnika pet cm (426 cm), ima pet cm veći međuosovinski razmak, pa je i ponuda prostora na stražnjoj klupi bolja, a prtljažnik je narastao za 40 l - na 380 l. I izgled je sportskiji, bez obzira što je Seat odustao od skrivene kvake stražnjih vratiju, sada djeluje mnogo dinamičnije. Posebno se ističu prednja i stražnja svjetla u LED tehnici, za što treba doplatiti 8000 kuna, a Leon je prvi kompakt koji ih nudi. Multimedijalni sustav sa 5,8” zaslonom osjetljivim na dodir jednostavan je za uporabu, a sadrži bluetooth, USB i iPod ulaz, 8 zvučnika... Cijena je 1700 kuna.
Testni Leon pokreće već poznati 1,6 TDI sa 105 KS, koji je idealan kompromis snage i male potrošnje. U Audiju A3 dolazi uz 6-brzinski mjenjač, a u Leonu, Golfu i Octaviji uz pet stupnjeva prijenosa. Omjeri su vrlo dobro raspoređeni pa izostanak šeste brzine nije veliki nedostatak. Poznat je po štedljivosti, a tome pridonosi i start/stop sustav kojim je opremljen testni primjerak. Potvrdio je to i naš prosjek testa od 5,1 l/100 km. Leon je vozački auto u kojem se lijepo prolaze zavoji, a ovjes je fino podešen, pa udobnost ne pati. Srednji paket opreme Style bogat je i s njim automobil stoji 157.160 kn. Uz dodatnu opremu (uz spomenutu i parkirni senzor, dodatno zatamnjena stražnja stakla) košta 179.229 kn.
>> Novi Seat Leon stigao na hrvatsko tržište