Volkswagen je nedavno skinuo veo tajni s nove, osme generacije Golfa, a najpoznatiji svjetski kompakt isprobali smo na portugalskim cestama. Golf 8 u Hrvatsku bi trebao stići u ožujku iduće godine, a naše cijene još nisu poznate. U Njemačkoj će stajati oko 20.000 eura.
Njemački novitet, očekivano, najbolji je i najprogresivniji Golf dosad i postavlja nova mjerila za klasu koja je po njemu i nazvana. Golf 8 inteligentan je, umrežen i električan. Donosi nov dizajn - iako i dalje čvrsto na tragu dosadašnjega - te brojne inovacije. Markantne linije i savršene proporcije osiguravaju mu snažan nastup. Serijski dolazi s LED svjetlima. U interijeru, digitalne korisničke površine pojednostavljuju upotrebu. Prikazi i komande digitalizirane su kako bi bile intuitivne, jednostavne za rukovanje. Golf reagira na naredbe izgovorene prirodnim jezikom, bez potrebe da se pamte konkretne fraze. Prvi je model svog cjenovnog razreda sa serijskim potpuno digitalnim kokpitom.
Donosi, naime, Innovision Cockpit. Novi instrumenti i online infotainment sustavi stapaju se u jedan digitalni kokpit, dopunjen otocima s dodirnim tipkama i dodirnim klizačima preko kojih se upravlja svim bitnim funkcijama. Iako izgleda futuristički, sve to zajedno vrhunski funkcionira. Među komandama se lako snaći, još lakše je njima upravljati. Primjerice, za promjenu glasnoće audio sustava dovoljno je prstom kliznuti po površini ispod centralnog ekrana. Za paljenje svjetla u kabini dovoljno ga je dotaknuti.
Sustav „Alexa“ integriran je u Golf, pa „Alexu“ možete zamoliti da reproducira glazbu, upravlja kompatibilnim uređajima u Smart Homeu ili da poziva informacije poput vijesti i vremenske prognoze. Novi Golf neprestano je umrežen. Kao prvi model marke Volkswagen, novi Golf upotrebljava kolektivnu inteligenciju prometa putem serijske značajke Car2X i tako prediktivno upozorava na opasnosti.
Zanimljivo je i da će kompatibilni smartphone uređaji ubuduće u Golfu klasični ključ učiniti suvišnim.
Serijska oprema Golfa značajno je proširena. Već nova osnovna verzija raspolaže značajkama poput potpore zadržavanja vozila na voznom traku „Lane Assist“, sustava nadzora okoline „Front Assist“ sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustavom prepoznavanja pješaka, nove potpore za skretanje, tehnologije Car2X, digitalnog cockpita, online infotainment sustava s 8,25“ dodirnim zaslonom, višenamjenskog kola upravljača te LED glavnih svjetala i LED stražnjih svjetala. Sustav „Travel Assist“ koji je ovdje prvi put integriran u Volkswagen kompaktne klase omogućuje da se Golf autocestom do brzine od 210 km/h može voziti s potporom bez aktivnog upravljanja, davanja gasa ili kočenja. I funkcionira odlično, čak i kroz zavoje.
Nadalje, novi Golf ima najširu paletu motora u klasi, koja obuhvaća više hibridnih inačica. Golf 8 uvest će se na tržište kao prvi model marke Volkswagen s pet hibridnih verzija (eTSI i plug-in hibrid). Kad je riječ o eTSI modelu, kao jedini model u svojoj klasi Golf nudi tri učinkovita 48-V djelomična hibridna pogona snage 81, 96 i 110 kW. Stiže i kao plug-in hibridno vozilo s dva stupnja snage: sa 150 kW i kao GTE sa 180 kW.Uz sve te inovacije, nova generacija Volkswagenova kompakta i dalje je onaj dobri stari Golf kojem je do sada, u proteklih 45 godina, povjerenje dalo više od 35 milijuna vozača. Vozački čvrst, ulijeva povjerenje i omogućava dinamičnu vožnju.
Podešenje ovjesa pruža pravu mjeru između udobnosti i agilnosti. Koliko god bio napredan i prilagođen vremenu koje dolazi, za volanom Golfa 8 sve nam je bilo potpuno prirodno, osjećali smo se kao kod kuće.
Niste napisali kad mu rikne komp koliko dode zamjena jer je postojeci nemoguce popravit.o tome novinarcici pisite tj.bolje se informirajte