Pritom ni javnosti ni sindikatima koji okupljaju djelatnike grupacije Stellantis nije ponudio neko suvislo objašnjenje, tek korporativne floskule o teškom putu na kojem se talijanski proizvođač našao i još težim odlukama koje je potrebno donijeti da se iz poteškoća izvuče.
Između redaka tako se može iščitati da se Panda ne prodaje dobro te će zbog toga početkom studenoga na nekoliko dana biti zatvorene i tvornice motora Termoli i Pratola Serra.
Je li to početak kraja za model na kojem se desetljećima temeljila ova talijanska marka? Iz Stellantisa su sindikatima kazali da će se proizvodnja Pande pauzirati na neko vrijeme jer je to neophodno kako bi se "proizvodnja uskladila s trenutačnim stanjem na tržištu jer se jedino tako može jamčiti učinkovito upravljanje resursima kompanije".
Aktualna treća generacija Pande na tržištu je još od 2012. godine i trebala se prodavati sve do 2027., paralelno uz Grande Pandu koja joj je svojevrsna nasljednica i proizvodi se u Srbiji.
Kako prenosi Reuters, Stellantis ovim potezima želi osigurati kontinuitet svojih tvornica u Italiji, jer je pred njima izazovan put koji podrazumijeva i teške izbore.