Jeep Cherokee

Redizajn pete generacije američko-talijanskog 'poglavice' donosi tradicionalniji izgled

Jeep Cherokee
Foto: Jeep
1/11
06.10.2018.
u 07:00

Cherokee je sada još komforniji i uglađeniji na asfaltu, a uz pogon na sve kotače i dalje je vrlo sposoban u terenskoj vožnji

Točno 44 godine nakon prvog Jeepa Cherokeeja isprobali smo redizajniranu verziju njegove pete generacije. Danas, u pravoj poplavi SUV modela na tržištu, Jeep koristi slogan “the only one” (samo je jedan), aludirajući na svoje ime “džip”, koje je postalo sintagma za sve popularnije SUV-ove. Dizajneri su pripitomili njegov pomalo svemirski izgled pa sada legendarni “indijanac” izgleda tradicionalnije i zapravo jako sliči manjem Compassu odnosno većem Grand Cherokeeju. Posebno se to odnosi na prednju masku koja je sada robusnija i odaje ozbiljniji dojam, dok je stražnji dio blago osvježen i donosi nešto drukčija svjetla u LED tehnologiji.

Serijska LED svjetla

Dimenzije su ostale iste, što znači da bi dužinom od 462 centimetra i međuosovinskim razmakom od 270 cm Cherokee i dalje trebao konkurirati luksuznim SUV-ovima poput Mercedesa GLC, BMW-a X3 i Audija Q5. U prosjeku je novi Jeep Cherokee 100 kilograma lakši, a to je postignuto lakšim nosačima motora i lakšim komponentama šasije te manjom masom stražnjeg diferencijala.

Jeep Cherokee
1/11

Osvježena je i unutrašnjost, s djelomično novim dizajnom i materijalima, a prtljažnik je povećan za čak 70 litara. Sada Cherokeejev prtljažnik prima 570 litara, a dodatni je prostor dobiven većom korisnom širinom prtljažnika (povećana je za 8,5 cm). Na komandnoj ploči dominantan je jedan od dva informacijska zaslona u ponudi, dodirni 7-inčni ili 8,4-inčni uz četvrtu generaciju Uconnect multimedijskog sustava koji podržava povezivanje s pametnim telefonima. Testni automobili su, dakako, bili opremljeni većim 8,4-inčnim ekranom, a multimedijski sustav s navigacijom koristi se jednostavno.

Cherokee sada u svim verzijama dolazi sa serijskim novim prednjim full LED svjetlima, kao i s LED dnevnim svjetlima te maglenkama.

Početkom prodaje dolazi samo uz 2,2-litreni Multijet II četiricilindarski dizelski motor (u ponudi više nema 2,0 dizelaša) koji će se nuditi u dvije razine snage – sa 150 KS i 350 Nm te sa 195 KS i 450 Nm - a njega je moguće kombinirati sa 6-stupanjskim ručnim ili 9-brzinskim automatskim mjenjačem, kao i s pogonom na sva četiri ili samo na prednje kotače. Od iduće godine moći će se birati i 2-litreni turbobenzinski motor s 270 konja.

Uvjerljiv početni dizelaš

Isprobali smo jači dizelaš s automatskim mjenjačem uz prednji pogon, kao i verziju s 4x4 pogonom. Obje verzije omogućavaju komfornu i ugodnu vožnju, pa premda će većina kupaca većinu vremena provesti na asfaltu, bilo nam je drago što smo pogon na sva četiri kotača imali priliku isprobati i u dubokom pijesku plaže na Siciliji, gdje se bez problema snašao.

Cherokee u izvedbama na sva četiri kotača ima vrhunske terenske performanse. U ponudi će biti tri sustava pogona na sva četiri kotača. Sustav Active Drive I ima prijenosnik snage koji je u cijelosti elektronički nadziran bez obzira na brzinu. Active Drive II s pogonom na četiri kotača i reduktorom odlično je rješenje za osiguravanje prianjanja na iznimno niskim brzinama, dok Trailhawk sa serijskim 4x4 pogonom i Active Drive Lock osigurava izvanredne terenske mogućnosti. Cijena još nije poznata, a trenutačno je početna cijena Cherokeeja u Hrvatskoj 355.828 kn.

Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

Ključne riječi

Komentara 10

IB
ibiza
09:20 06.10.2018.

i koliko trosi 5,8--6,0 litara ,a u stvarnosti nije ispod 7,5 litara

Avatar links
links
12:17 06.10.2018.

osim legendarnog imena sve ostalo je ... prohujalo sa vihorom, nema šanse u toj klasi konkurirati ozbiljnijim igračima

CH
CharlesBukowski
10:04 06.10.2018.

bez veze

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije