Jedna od glavnih prednosti usluga IT outsourcinga je ta da se klijenti mogu usredotočiti na svoju osnovnu aktivnost i razvoj poslovnih procesa, jer operativnu provedbu i brigu za pravilno funkcioniranje informacijskih sustava preuzima S&T kao vanjskih opskrbljivač.
Većina tvrtki vidi rezanje troškova na temelju ekonomije razmjera kao glavnu prednost usluga IT outsourcinga. Ovisnost o promjenama tehnologije znatno se smanjuje, a to je povezano s neočekivanim troškovima, investicijskim rizicima i mogućim krivim investicijama. Outsourcing može biti dobra prilika za tvrtke da slijede modernizaciju procesa uz istodobno optimiranje troškova.
Unaprjeđenje kvalitete usluga je objektivno mjerljiv parametar (obično se sastoji od nekoliko čimbenika) koji se može pratiti na tjednoj, mjesečnoj ili kvartalnoj osnovi. Tvrtke obično ne postavljaju objektivno mjerljive parametre za nadziranje kvalitete i više se pouzdaju u subjektivne procjene internih provedbi usluga. U slučaju outsourcinga, ti su parametri bili osnova i ključan sadržaj potpisanih SLA ugovora (service level agreement/ugovor na razini usluga) između operatera i klijenta.
Međutim, transparentni odnosi i korporativni elementi, poput centralno upravljane korporacijske IT politike, sigurna formalno-pravna pozadina između različitih pravnih subjekata i reguliran sustav operativnih aktivnosti (definiranih procesa) također su važni. Mora se održati ravnopravan odnos između klijenta i operatera, što znači da su procesi između klijenta i operatera precizno definirani, kao i uloge i odgovornosti, te transparentne kalkulacije i mehanizmi za praćenje kompetitivnosti.
Razina poznavanja pružatelja IT usluga je relativno bolja, a opseg iskustva koje se stječe kao i frekvencija transfera znanja između projekata (najbolja praksa) je također veća. To također doprinosi nižim rizicima, budući da S&T zapošljava mnogo više stručnjaka za većinu područja.
Vrlo se brzo prilagođavamo novim osnovnim potrebama, kao što su npr. rast broja zaposlenih, proširenje aktivnosti ili rast poduzeća kupnjom (akvizicija, spajanje) drugih tvrtki. Kao operater usluga IT outsourcinga mi osiguravamo dodatno osoblje i potrebnu ekspertizu za provođenje IT podrške kako bismo lakše, brže i povoljnije zadovoljili poslovne zahtjeve naših klijenata.
Više na www.snt.hr
PROMO
S&T - Koje su glavne prednosti outsourcinga?
Kao operater usluga IT outsourcinga S&T osigurava dodatno osoblje i potrebnu ekspertizu za provođenje IT podrške kako bi lakše, brže i povoljnije zadovoljili poslovne zahtjeve klijenata.