Redizajn

Tehnologiju nove Serije 7 zasjenili (pre)veliki 'bubrezi'

BMW Serija 7
Foto: BMW
1/11
29.01.2019.
u 11:31

Za 2,2 cm su se izdužile obje verzije “sedmice” pa je sada standardna dugačka 512 cm, a L verzija 526 cm. Početni motor je 3,0 dizel s 265 KS

Bavarski proizvođač luksuznih automobila objavom fotografija redizajnirane Serije 7 uzburkao je duhove. Mnogi, naime, ne mogu probaviti po njima preveliku prednju rešetku, tzv bubreg po kojem su BMW-ovi modeli poznati diljem svijeta. I dok se redizajniranje automobila već uobičajeno provodi po principu blagog osvježavanja dizajna, izmjenu svjetala, eventualno branika, te dodavanje kojeg novog motora u gamu i popunjavanje opreme novim tehnološkim čudima, BMW je, čini se, dirnuo u svetinju.

Famozni bubreg na nosu nove Sedmice nije tek blago ušminkan. Promijenjen je, velik je i prvo je što upada u oči pri pogledu na osvježenu Seriju 7. No, nisu svi protiv njega, bez obzira što je čak 40 posto veći od prethodne prednje rešetke Serije 7. Nekima se sviđa, smatraju ga markantnim. Istina, oni su u manjini, ali dokaz su da je u konačnici pitanje dobrog ili lošeg dizajna ipak individualna stvar svakog promatrača zasebno.

BMW Serija 7
1/11

Poboljšana multimedija

Iz BMW-a napominju da novi dizajn vanjštine luksuzne limuzine prikazuje svoj prestiž i status živopisnije nego ikad. Nastavno na mišićav i samouvjeren vanjski dojam, unutrašnjost je raskošno uređena, s površinama obloženim kvalitetnom i prošivenom kožom i s poboljšanom zvučnom izolacijom. Novi sustavi poput BMW Operating System 7.0 i BMW Intelligent Personal Assistant u kombinaciji s digitalnom instrumentalnom pločom i kontrolnim zaslonom postavljaju nova mjerila za udobnu vožnju.

Ponuda motora za novi BMW Serije 7 također je ažurirana i uključuje novi osmerocilindarski motor, redni šesterocilindarski motor i plug-in hibridne sustave s produženim dosegom vožnje na električnu energiju. Na vrhu raspona je 6,6-litreni V12 motor u srcu BMW-a M760Li xDrive, koji proizvodi 585 KS i sada dolazi s filtrom za čestice benzina kako bi se smanjile emisije. BMW 750i xDrive i BMW 750Li xDrive imaju novorazvijeni V8 motor s zapreminom od 4,4 litre i maksimalnu snagu od 530 KS. Plug-in hibridne varijante koriste posebno prilagođen šesterocilindarski benzinski motor i napredniju bateriju visokog napona. Sustav omogućava kombiniranu snagu od 394 konjske snage.

Još prostraniji straga

Sustavi pomoći u vožnji sada se mogu pohvaliti širim rasponom funkcionalnosti. Najnovija dostignuća prema automatiziranoj vožnji istaknuta su tehnologijom kao što je najnovija opcija pomoći u vožnji unatrag - Reversing Assistant koji može voziti auto unatrag do 50 metara tako što će ga upravljati prateći liniju kojom se automobil kretao naprijed.

Novi BMW Serije 7 ponovno će se nuditi u dvije izvedbe karoserije. Dulja će varijanta - zahvaljujući dodatnih 14 centimetara međuosovinskog razmaka - nuditi više prostora za putnike na stražnjim sjedalima. Standardna Serija 7 (duga 512 cm) i inačica s duljim međuosovinskim razmakom (duga 526 cm) su 22 milimetra dulji od svojih prethodnika. Širina novog modela (190,2 cm) i visina (146,7/ 147,9 cm) ostaju nepromijenjene. Rubni otvori za zrak s donje strane prednjeg branika upotpunjeni su velikim zračnim krilcima. Oni učinkovito usmjeravaju strujanje zraka prema kanalima za ventiliranje kočnica i aerodinamičnom rješenju Air Curtain, koje pomaže smanjiti turbulencije oko kotača unutar blatobrana. Bočni otvori za zrak sada su uspravnijeg oblika.

Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:

Ključne riječi
BMW

Komentara 4

GI
Gips
12:09 29.01.2019.

Ozbiljno su ga poružnili

JO
josip
13:09 29.01.2019.

onaj tko je ovo napravio treba ga nogom u guzicu

PB
Propali branitelj
09:59 30.01.2019.

Postovanje vlasnicima bmw ....ali auto je gov.o!!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije