Kompaktni Auris isprobali smo u izvedbi pokretanoj 1,6 D-4D turbodizelskim motorom od 116 konjskih snaga te sa Sport paketom opreme. U toj kombinaciji Auris - uz kvalitetu i trajnost - nudi i solidne vozne osobine.
Pokazao je startnost i agilnost dostatnu za svakodnevne potrebe i ekonomičnost primjerenu današnjem vozačkom džepu. Tijekom testa prosječno nam je trošio 6,2 l/100 km. No, iako je uparen s dobrim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, malo je bučniji no što bismo htjeli. Ugodnosti vožnje doprinosi i precizan električni servo upravljač, te ovjes podešen tako da pruža idealnu mjeru između udobnosti i osjećaja čvrstoće u vožnji, posebice na zavojitoj cesti.
Prostrani putnički prostor krase kvalitetni materijali. Idealan položaj za upravljačem nije teško naći, sjedala su široka i udobna. Na velikoj i preglednoj instrumentnoj ploči našlo se mjesta i za informacije o trenutnoj brzini, potrošnji,... Centralno mjesto zauzima veliki dodirni ekran kojim se upravlja većinom funkcija, primjerice onima za audio uređaj, klimatizacijski sustav, navigaciju. Toyotini su modeli već serijski dobro opremljeni, a Sport oprema donosi i LED svjetla, crne piano i kromirane detalje, el. podesive i grijane retrovizore, prilagodljivi tempomat, kontrolu prokizavanja i stabilnosti, stražnju kameru, automatski klima-uređaj.
Auris cjenovno starta od 118.600 kuna, za 1,33 izvedbu. Isprobani je dizelaš snažniji, a može se dobiti za 148.900 kn. Toyota Auris 1.6 D-4D Sport stoji 161.900 kuna.
>> Luksuzniji francuski kompakt robusnoga duha
>> Poželjan kompakt naglašene dinamike, ali i štedljivosti
162.000 kn? Pa skoro pa poklon! Kakva povoljna cijena, evo nije čak niti 200.000! Bljak!