VW Golf GTE

Troši manje od 2 l/100 km, a do stotke juri za samo 7,6 s

26.03.2015., Sveti Kriz Zacretje - Test hibridnog automobila VW Golf GTE. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
1/3
02.04.2015.
u 12:00

Početna verzija u Hrvatskoj stoji 297.341 kn. Uz 50.000 kn poticaja dolazimo na 247.341 kn, što je već vrlo prihvatljivo

Volkswagen Golf GTE, plug-in hibridni njemački kompakt sportskih performansi, koji do stotke dolazi za samo 7,6 s i juri 220 km/h, doista može trošiti manje od dvije l/100 km. Uvjerili smo se u to na ekskluzivnoj probnoj vožnji prvog takvog automobila u Hrvatskoj (u salone dolazi sredinom travnja), koji će biti glavna nagrada u skorašnjoj velikoj nagradnoj igri Večernjeg lista i Roses outlet centra iz Sv. Križa Začretja.

Spomenuta potrošnja (službeno 1,5 l/100 km), moguća je u prvih 100 km nakon punjenja baterija (oko 4 sata). Potroši tada Golf i 12,7 kWh struje koja u kućanstvu stoji oko sedam kuna, a uz dvije litre benzina, 100 km možete prijeći za manje od 30 kuna. Jako dobro.

Trošili smo 1,7 l/100 km

Velika većina vozača dnevno ne prelazi 100 km, pa ako automobil imate gdje puniti (ako imate garažu ili neko drugo prikladno mjesto), svakoga dana s punom baterijom možete trošiti zaista vrlo malo. A s druge strane možete s jednim spremnikom benzina i punom baterijom otići od Splita do Zagreba i nazad, što je najveća prednost hibrida u odnosu na potpuno električne aute.

GTE je najštedljiviji kada zajedno rade 150 KS snažan TSI turbobenzinac i elektromotor. Cijelo vrijeme možete na putnom računalu pratiti trenutnu i ukupnu potrošnju, što potiče vašu štedljivost. Pa smo tako na testnoj ruti od 30-ak kilometara na kojoj smo se trudili biti štedljivi izmjerili 1,7 l/100 km potrošnje benzina.

Poticaj od 50.000 kn

Ali, vrijednost GTE Golfa u odnosu na "obične" hibride što je - kada vam dosadi gledati na potrošnju goriva i zaželite se sportske vožnje - dovoljno jače pritisnuti papučicu gasa. Tada se javi, doduše prigušeni i piskutavi, zvuk moćnog TSI-ja. A kada pritisnete GTE tipku, hibridni sustav daje maksimalnu snagu od 204 KS, dok se upravljač trenutno ukruti. GTE se tada ponaša kao pravi GT sportaš. Isprobani GTE kupljen je u Njemačkoj i sa svim davanjima je stajao 378.000 kuna. Mnogo, ali početna verzija (isti pogon, manje opreme) u Hrvatskoj stoji 297.341 kn. Uz 50.000 kn poticaja dolazimo na 247.341 kn, što je već vrlo prihvatljivo.

Komentara 1

DU
Deleted user
18:13 02.04.2015.

Zanima me koliko će to trajati. Država se naime napaja iz cijene benzine i to u pozamašnom iznosu od preko 50 %. Od električnih automobila za sada je prihod negativan jer država ne samo da ne oporezuje kwh za vožnju nego još sve to subvencionira. A čijim novcima? Novcima onih koji se vze na benzin i koje država dere. Recimo da svi odjednom pređu na elektro automobile. Država bi izgubila ogroman prihod a i struje bi počelo ponestajati. Nešto mi poprilično smrdi ovaj pristup. Opet i opet naje.... sirotinja.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije