JAVNA PONUDA ZA PREUZIMANJE

Zalando preuzima poznatu modnu trgovinu, evo što to znači za potrošaće

FILE PHOTO: Christmas shopping in Berlin
Foto: LISI NIESNER/REUTERS
1/2
11.12.2024.
u 10:42

Transakcija ima za cilj proširiti udio kombinirane grupe na europskom tržištu mode i lifestyle proizvoda, koje vrijedi 450 milijardi eura. Zalando planira zadržati zasebne identitete oba brenda, istovremeno iskorištavajući zajedničke resurse poput logistike i sustava za plaćanje

Zalando namjerava podnijeti dobrovoljnu javnu ponudu za preuzimanje do 100 posto dioničkog kapitala tvrtke About You, objavili su iz ove tvrtke. Naime, Uprava i nadzorni odbor tvrtke About You planiraju preporučiti dioničarima da prihvate ponudu. Predložena cijena od 6,50 eura po dionici predstavlja premiju od 12 posto u odnosu na prosječnu analitičku ciljnu cijenu od 5,80 eura i premiju od 107 posto u odnosu na tromjesečni prosjek ponderirane cijene dionica na dan 10. prosinca 2024., kažu u priopćenju.

Glavni dioničari tvrtke About You, uključujući Otto Grupu, obitelj Otto, Heartland i upravu About You-a, sklopili su obvezujuće sporazume o prodaji svojih udjela, koji predstavljaju oko 73 posto kapitala tvrtke, Zalandu. U segmentu poslovanja s krajnjim potrošačima (B2C), Zalando će razvijati strategiju dvaju brendova, nudeći različite iskustvene pristupe kako bi bolje odgovorio na specifične potrebe svojih kupaca i partnera. U segmentu poslovanja s tvrtkama (B2B), SCAYLE platforma tvrtke About You nadopunjuje Zalandoovu ZEOS platformu, omogućujući brendovima i trgovcima upravljanje njihovim poslovanjem na više kanala diljem Europe s pomoću jedinstvenog sustava koji objedinjuje logistiku, softver i usluge. Transakcija otvara značajne prilike za stvaranje vrijednosti, uključujući B2B suradnje, logistiku, plaćanja i komercijalnu suradnju, poručili su iz Zalanda. Dugoročno, Zalando cilja sinergije u iznosu od oko 100 milijuna eura godišnje.

Tri osnivača i članovi uprave tvrtke About You – Sebastian Betz, Tarek Müller i Hannes Wiese – nastavit će raditi u svojim dosadašnjim ulogama unutar združenog entiteta. Transakcija ima za cilj proširiti udio kombinirane grupe na europskom tržištu mode i lifestyle proizvoda, koje vrijedi 450 milijardi eura. Zalando planira zadržati zasebne identitete oba brenda, istovremeno iskorištavajući zajedničke resurse poput logistike i sustava za plaćanje. U segmentu krajnjih korisnika, About You privlači mlađu publiku koja preferira trendovski i individualni stil, dok Zalando cilja širu publiku s naglaskom na premium iskustvo i raznolikost brendova. U poslovnom segmentu, Zalandoova Tradebyte softverska jedinica, u kombinaciji sa SCAYLE platformom About You-a, omogućit će napredne e-commerce sustave za brendove i trgovce diljem Europe i šire, vjeruju u Zalandu. Zalando i About You dijele zajedničke vrijednosti u promicanju održivosti i inkluzivnosti u modnoj industriji, što će dodatno unaprijediti njihovu dugoročnu strategiju. Očekuje se da će transakcija biti zaključena do ljeta 2025., nakon regulatornih odobrenja. Detalji ponude i povezane informacije bit će dostupni na službenim web stranicama nakon odobrenja njemačkog regulatornog tijela BaFin.

>>FOTO Pitali smo ChatGPT s kojim će se problemima Hrvatska suočavati 2050. Jedan od njih tek treba doći>>

FILE PHOTO: Christmas shopping in Berlin
1/10

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije