Zarada od oglašavanja na društvenim mrežama dosegnut će 5,54 milijardi dolara samo ove godine, a od toga će na američkom tržištu biti ostvareno gotovo 2,74 milijardi dolara, procjenjuje eMarketer. Zarada bi do 2013. godine trebala dosegnuti vrtoglavih 10 milijardi dolara u cijelom svijetu, a 4,81 milijardu u SAD-u.
Velika većina ovogodišnje zarade ide megapopularnom Facebooku, dok će puno manji dio završiti u rukama Twittera i ostalih društvenih mreža. LinkedInu će, predviđa eMarketer, ove godine ići tri posto svjetske zarade od oglašavanja, što iznosi oko 140,8 milijuna. Taj je društveni servis u dvije godine zaradu umnožio više od tri puta, iako je rast trenutačno u padu.
Zarade koje društvene mreže ostvaruju od oglašavanja trebale bi rasti. Ove godine 8,8 posto ukupne zarade od internetskog oglašavanja u SAD-u te 6,9 posto u cijelom svijetu otići će društvenim mrežama, dok bi do 2013. taj udio trebao biti 11,7 posto u SAD-u i 9,4 posto u svijetu.
A ništ.. sad svi vi (posebice print a dašti i web) mediji, koji ste se \"nacrtali\" tamo i predali mu tron jer \"vas je zanimalo tko vas čita ili ste htjeli da vas čitaju fejsovci\" (što je potpuno neobjektivan pristup priči) tražite dio za sebe.. prije nego što propadnete zbog koketiranja s tom stranicom. Recimo tako nekako ;) Apsurdno je, ak me shvaćate, da profesionalci još uvijek nisu dokučili da je osnova fejsa samo ta da istome dajete svoju medijsku pažnju ili novac - koju ste možda zaslužili za sebe.. Vidi se da ste išli u školu (dok ste tamo jel lol) :) Eto najiskrenije..