PROMO

ERGO: Veliki europski osiguratelj investira na hrvatskom tržištu

ERGO grupa
Foto: ERGO grupa
1/3
PR
Autor
PR članak
17.04.2014.
u 09:54

Do sada su otvorena četiri regionalna centra koji su osnova za daljnji razvojprodajne mreže

ERGO grupa jedna je od najvećih osigurateljnih grupa u Njemačkoj i Europi prisutna u više od 30 zemalja svijeta koja nudi proizvode iz svih segmenata osiguranja. ERGO pojačava svoje aktivnosti u Hrvatskoj zbog velikog potencijala za razvoj hrvatskog tržišta. U ovom trenutku glavni su koraci razvoj prodajnih kanala i ponuda novog proizvoda osiguranja osobnih vozila. U isto vrijeme počinje nacionalna marketinška kampanja s ciljem pozicioniranja branda ERGO kao osigurateljnog društva čije su temeljne vrijednosti povjerenje i transparentnost.

Prepoznavši dugoročni potencijal razvoja hrvatskog tržišta na kojem je prisutna još od 2008. godine, ERGO grupa donijela je odluku o proširenju svojeg poslovanja u Hrvatskoj. „Naš trenutni udio na hrvatskom tržištu ne zadovoljava naše ambicije i zato želimo ostvariti značajan rast. Daljnji razvoj našeg poslovanja u Hrvatskoj dobar je primjer kako kontinuirano pratimo i koristimo mogućnosti rasta na različitim istočnoeuropskim tržištima. Srednja i istočna Europa regije su strateški ključne za rast međunarodnog poslovanja ERGO grupe. “, izjavio je gospodin Thomas Schöllkopf, član Uprave ERGO International AG-a zadužen za srednju i istočnu Europu.

Dva osigurateljna društva koja djeluju u Hrvatskoj društva su kćeri ERGO Austria International AG-a i ERGO Versicherung AG-a. U okviru ERGO grupe ERGO Austria sa sjedištem u Beču zadužena je za razvoj poslovanja u srednjoj i istočnoj Europi. „Kao dio velike europske osigurateljne grupe, veliku važnost pridajemo korištenju prednosti i financijske stabilnosti Grupe i djelovanju u skladu s lokalnim potrebama u suradnji s lokalnim menadžmentom. Zajedno s našim lokalnim menadžmentom i partnerima razvijamo proizvode po mjeri klijenata i pružamo tehničku potporu našim podružnicama. I u Hrvatskoj smo dosad, po uzoru na austrijski model, prodavali naše proizvode prije svega putem banko kanala. Jedan od naših strateških ciljeva jest proširiti naše prodajne kanale te na taj način ostati vjerni našem vodećem načelu, ponuditi našim klijentima sve mogućnosti da dođu s nama u kontakt. Nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju i liberalizacije tržišta osiguranja motornih vozila sada je dobar trenutak za jačanje naših aktivnosti u Hrvatskoj“, ističe gospođa Elisabeth Stadler, predsjednica Uprave ERGO Austria International AG-a.

„Na temelju odluke ERGO grupe o strategiji širenja na hrvatskom tržištu, u posljednje vrijeme intenzivno smo radili na razvoju novih proizvoda, poslovnih procesa i formiranju tima koji će provoditi našu novu strategiju. Započeli smo s uvođenjem obveznog automobilskog i kasko osiguranja, osiguranja od nezgode i osiguranja imovine.

U skladu s ERGO temeljnim smjernicama i na tragu našeg slogana 'Osigurati znači razumjeti' naši su proizvodi potpuno prilagođeni individualnim potrebama klijenata koji jedino u ERGO osiguranju zaista mogu pojedinačnim odabirom pokrića svoju policu osiguranja kreirati prema svojim potrebama i mogućnostima. U budućnosti će sve aktivnosti našeg Društva biti usmjerene prema pružanju što kvalitetnije usluge, razvoju inovativnih osigurateljnih proizvoda i svih prodajnih kanala“, istaknuo je gospodin Žarko Fatović, predsjednik Uprave ERGO osiguranja u Hrvatskoj. ERGO je dosad otvorio četiri regionalna centra u Zagrebu, Rijeci, Osijeku i Splitu koji će biti osnova za daljnji razvoj prodajne mreže. Dodatno, ERGO mobilni timovi zastupnika moći će ponuditi i zaključiti police osiguranja i izvan prodajnih mjesta, gdje i kada klijentu bude odgovaralo. Zahvaljujući novom ERGO web-portalu za prodaju osiguranja, zastupnicima je omogućen potpuno automatizirani proces prodaje od početnog razgovora s klijentom do gotove ispisane police osiguranja. Takav pristup omogućuje fleksibilnost prodajnoj mreži, a klijentima blizinu i dostupnost usluge.

Kao potpora prodajnim aktivnostima, početkom travnja započela je nacionalna marketinška kampanja čiji je cilj upoznati tržište s ERGO osiguranjem te pozicionirati ERGO kao osigurateljno društvo koje svoj odnos s klijentima temelji na povjerenju. Povjerenje, transparentnost i blizina temeljne su vrijednosti ERGO osiguranja, pri čemu se naglasak stavlja na međusobno razumijevanje te usmjeravanje svih aktivnosti prema potrebama klijenata.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?