Siguran sam da će Bâloise grupacija (u čijem je sastavu i
Osiguranje Zagreb) u vrijeme krize, s kojom se uspješno nosi, u tvrtki
implementirati prave odluke na lokalnoj razini – kaže Martin Kampik,
novoimenovani predsjednik uprave Osiguranja Zagreb, koji je na to
mjesto došao s pozicije predsjednika NO toga osiguravajućeg društva.
– U sljedećem razdoblju najvažnije mi je osigurati financijsku
stabilnost, rast prihoda i neto zaradu za sve članice Bâloise
grupacije. Kako bi sve tvrtke bile usmjerene na isti cilj, potrebna je
kvalitetna i odgovarajuća komunikacija sa zaposlenicima. Mjesta panici
kod nas nema jer preferiram i provodim dobro promišljene odluke – kaže
i nastavlja istaknuvši da se unutar zadanih glavnih ciljeva
usredotočuje na rangiranje među najboljim osiguravateljnim grupama u
regiji, i to prema rastu profitabilnosti, stabilnosti te zadovoljstvu
zaposlenika i klijenata.
– Kratkoročno ćemo se usmjeriti na rješavanje važnih operativnih
izazova, potaknuti širenje prodajne mreže te dati sve od sebe kako
bismo privukli i zadržali klijente pravog profila. Planiramo i ulaganja
u naše dvije poliklinike, u Zagrebu i Rijeci.
Martin Kampik kaže da poslovanje tvrtke temelji na konceptu
usmjerenosti na partnerstvo i dugoročnu suradnju sa zaposlenicima i
poslovnim partnerima.
– Dobri, kvalitetni i motivirani zaposlenici naši su veleposlanici, a
njihovo zadovoljstvo utječe i na razinu usluge koju pružaju našim
klijentima. Stoga nam je zadovoljstvo naših zaposlenika izuzetno važno.
Tijekom posljednjih godina stručnjaci su uvidjeli da je kvalitetno
upravljanje ljudskim potencijalima izuzetno važno za produktivnost i
motivaciju zaposlenika. U cilju da postanemo jedan od najpoželjnijih
poslodavaca, Bâloise grupa od kolovoza 2008. godine i u Hrvatskoj
primjenjuje model procjene kvalitete radnih mjesta renomiranog
međunarodnog instituta Great Place to Work®.
Vrlo smo ozbiljno shvatili taj projekt, a zadovoljstvo mi je istaknuti
da su rezultati istraživanja u hrvatskim tvrtkama članicama
Bâloise grupacije pokazali da je 73 posto zaposlenih ocijenilo
grupaciju kao odlično mjesto za rad, dok se njih 94 posto ponose svojim
radnim mjestom i osjećaju da značajno pridonose uspjehu tvrtke.
Veliku ulogu vidi u odjelu za razvoj ljudskih potencijala, zato što
mora pripremiti i održati “infrastrukturu” za dobro upravljanje
zaposlenicima.
– Postavljanje jasnih pravila, biti jasan i transparentan u poslovanju
zaista pomaže u odnosu s ljudima – zaključuje Martin Kampik.