Mauro Massarotto svoj umjetnički put započeo je u Firenci upisavši se
na Akademiju za umjetnost i dizajn, a već kao 20-godišnjak osvojio je
nagradu za vizualni identitet međunarodnih sajmova ručnih radova u EU.
Za vrijeme studija počinje raditi za velike reklamne agencije te
kao kreativni freelancer osmišljava ilustracije za izdanja novina kao
što su Big i La Repubblica.
Nakon diplome preselio se u Milano, gdje počinje raditi za agenciju
Gikgi u kojoj se bavi istraživanjem svjetskoga modnog tržišta i
nadolazećih trendova za razne brendove. Tada je kreirao i prvu veliku
kolekciju za poznati talijanski modni brand P.A.R.O.S.H., koja je odmah
postala hit. Nakon poziva velike draguljarske kuće Alfieri&St.John
seli se u Barcelonu gdje započinje i suradnju s raznim novinama te
dizajniranje za popularne “street” brendove. Uskoro započinje i
suradnju sa španjolskom modnom kućom Custo, a 2003. godine preuzima
kreativno vodstvo svih linija te prestižne modne kuće.
U isto vrijeme otvara se i prvi Sheriff&Cherry Concept Store u
Rovinju, a u Zagrebu istoimeni kreativni studio. Zapaženiji je na
domaćem tržištu postao prije dvije godine, nakon što je njegov studio
preuzeo licencu brenda Startas, čije rebrendiranje postiže velik uspjeh
i izvan granica zemlje. Ove godine Massarotto započinje suradnju na
oživljavanju talijanskog sportskog brenda Ellesse. – Prije povratka u
Hrvatsku radio sam na svjetskom modnom tržištu, a iskustva i poznanstva
koja sam stekao bila su svakako korisna u ovom projektu. Rebrendiranje
platnenih tenisica samo je prvi korak u oživljavanju ove sportske marke
– kaže Massarotto.
– Tim projektom – nastavlja – pokazali smo da bježanje od povijesti,
vrlo prisutno na našim prostorima, nema smisla. Mogli biste pomisliti
kako je to bila puka sreća ili samo dobra priča zasnovana na
povijesnim, mnogima danas zanimljivim činjenicama, no vjerujte da i
treba znati kako kvalitetno i pravilno iskoristiti sve te komponente –
tvrdi i dodaje: – Bez inovativnosti ne možete biti prisutni na
svjetskom tržištu.
U ovom projektu nije riječ samo o kreativnoj inovativnosti, na što
mnogi odmah pomisle, nego o inovativnosti u svim segmentima poslovanja.
Mnogi pomisle kako je lakše rebrendirati odnosno oživiti neki proizvod
nego stvoriti novi. Ali i ovdje počinjete gotovo od početka, a k tomu
se morate boriti i s eventualnim “duhovima prošlosti”. Iako pozitivan
kao brend, Startas je bio apsolutno nepoznat na svjetskom tržištu, no
inovativan i kreativan pristup svim segmentima poslovanja mene i mojih
suradnika učinili su ga “must have” proizvodom.
Oživljavanje iskonskog brenda iz
bliske prošlosti
– Startasice su dio mog djetinjstva i uvijek su za mene predstavljale
jedini autentični modni proizvod bivše države. Bile su najbolje (ili
najgore) po svom izgledu! Podsjećaju me na povijest i bude nostalgiju
za veselijim i bezbrižnijim vremenima...
Autentična priča i odličan početni proizvod koji se ručno i tradicijski
proizvodi u hrvatskoj tvornici privukli su me u projekt. Sav moj
dosadašnji rad, sva poznanstva, iskustva, odigrali su u tome veliku
ulogu. U Borovu su u početku bili skeptični, no uskoro je zavladalo
Startas ludilo. Naš cilj sa Startasom jasan je od samog početka. Jedan
ikonski brend iz bliske prošlosti željeli smo ponovno oživiti te
pokazati da i mi u Hrvatskoj možemo biti vrlo konkurentni na tržištu.
Predstavili smo kvalitetan proizvod, ručno proizveden u Hrvatskoj, koji
ima svoju povijest, svoju priču! – kaže Massarotto.