Mauro Massarotto: Know how za uspjeh

13.06.2009.
u 11:01

Mauro Massarotto svoj umjetnički put započeo je u Firenci upisavši se na Akademiju za umjetnost i dizajn, a već kao 20-godišnjak osvojio je nagradu za vizualni identitet međunarodnih sajmova ručnih radova u EU. Za vrijeme studija počinje raditi za velike reklamne agencije te kao kreativni freelancer osmišljava ilustracije za izdanja novina kao što su Big i La Repubblica.

Nakon diplome preselio se u Milano, gdje počinje raditi za agenciju Gikgi u kojoj se bavi istraživanjem svjetskoga modnog tržišta i nadolazećih trendova za razne brendove. Tada je kreirao i prvu veliku kolekciju za poznati talijanski modni brand P.A.R.O.S.H., koja je odmah postala hit. Nakon poziva velike draguljarske kuće Alfieri&St.John seli se u Barcelonu gdje započinje i suradnju s raznim novinama te dizajniranje za popularne “street” brendove. Uskoro započinje i suradnju sa španjolskom modnom kućom Custo, a 2003. godine preuzima kreativno vodstvo svih linija te prestižne modne kuće.

U isto vrijeme otvara se i prvi Sheriff&Cherry Concept Store u Rovinju, a u Zagrebu istoimeni kreativni studio. Zapaženiji je na domaćem tržištu postao prije dvije godine, nakon što je njegov studio preuzeo licencu brenda Startas, čije rebrendiranje postiže velik uspjeh i izvan granica zemlje. Ove godine Massarotto započinje suradnju na oživljavanju talijanskog sportskog brenda Ellesse. – Prije povratka u Hrvatsku radio sam na svjetskom modnom tržištu, a iskustva i poznanstva koja sam stekao bila su svakako korisna u ovom projektu. Rebrendiranje platnenih tenisica samo je prvi korak u oživljavanju ove sportske marke – kaže Massarotto.

– Tim projektom – nastavlja – pokazali smo da bježanje od povijesti, vrlo prisutno na našim prostorima, nema smisla. Mogli biste pomisliti kako je to bila puka sreća ili samo dobra priča zasnovana na povijesnim, mnogima danas zanimljivim činjenicama, no vjerujte da i treba znati kako kvalitetno i pravilno iskoristiti sve te komponente – tvrdi i dodaje: – Bez inovativnosti ne možete biti prisutni na svjetskom tržištu.

U ovom projektu nije riječ samo o kreativnoj inovativnosti, na što mnogi odmah pomisle, nego o inovativnosti u svim segmentima poslovanja. Mnogi pomisle kako je lakše rebrendirati odnosno oživiti neki proizvod nego stvoriti novi. Ali i ovdje počinjete gotovo od početka, a k tomu se morate boriti i s eventualnim “duhovima prošlosti”. Iako pozitivan kao brend, Startas je bio apsolutno nepoznat na svjetskom tržištu, no inovativan i kreativan pristup svim segmentima poslovanja mene i mojih suradnika učinili su ga “must have” proizvodom.

Oživljavanje iskonskog brenda iz bliske prošlosti
– Startasice su dio mog djetinjstva i uvijek su za mene predstavljale jedini autentični modni proizvod bivše države. Bile su najbolje (ili najgore) po svom izgledu! Podsjećaju me na povijest i bude nostalgiju za veselijim i bezbrižnijim vremenima...

Autentična priča i odličan početni proizvod koji se ručno i tradicijski proizvodi u hrvatskoj tvornici privukli su me u projekt. Sav moj dosadašnji rad, sva poznanstva, iskustva, odigrali su u tome veliku ulogu. U Borovu su u početku bili skeptični, no uskoro je zavladalo Startas ludilo. Naš cilj sa Startasom jasan je od samog početka. Jedan ikonski brend iz bliske prošlosti željeli smo ponovno oživiti te pokazati da i mi u Hrvatskoj možemo biti vrlo konkurentni na tržištu. Predstavili smo kvalitetan proizvod, ručno proizveden u Hrvatskoj, koji ima svoju povijest, svoju priču! – kaže Massarotto.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije