Konzum

Prodano više od pola milijuna Zdravoljubaca

Zdravoljupci
Konzum
17.11.2018.
u 09:53

Zbog plišanih igračka roditelji tjedno ostavljali i 40 posto više novca

Konzumov program vjernosti, u čijem je središtu bila vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvario je izniman interes i odlične rezultate, priopćili su iz Konzuma. Spot s Brokulom Brankom, Češnjakom Lukom, Patlidžanom Patrik, Mrkva Mirko, Bananom Belom, Jagodom Janom i Kruškom Klarom koji pjesmom promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i povrća do danas je zabilježio više od 3,5 milijuna pregleda i više od 14.000 lajkova na Youtubeu.

Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i najpretraživaniji pojam na Youtubeu, a osvojili su i druge društvene mreže. Tako je na Instagramu objavljeno više od 1500 objava s oznakama #zdravoljupci i # s imenima plišanaca, a na Facebooku su objave o Zdravoljupcima potaknule 60% više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od 50.000 reakcija, hvale se iz Konzuma. Više od 300.000 kupaca kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i više od 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca. Tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu rasla je za 40%, a porasla je i prodaja posebno označenog voća i povrća, uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni, za 10 do 15% u odnosu na planiranu prodaju. Rezultati kampanje omogućili su donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana – uređaj za videonistagmografiju vrijedan 230.945 kuna.

– Pokazali smo da poticanje pozitivne promjene prehrambenih navika može biti zabavno i kreativno i drago nam je da su to naši kupci prepoznali – izjavila je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma.

Pogledajte video: Ovo su mjesta koja baš nitko ne smije vidjeti preko Google Mapsa

Ključne riječi

Komentara 6

GI
Gips
10:14 17.11.2018.

A isti ti zdravoljupci na eBayu i ali Expressu su po 6-7 dolara, bez da spržiš 2000 kn u konzumu za 40 naljepnica ili 1000 kn za 20 komada pa da ga još dodatno platiš 8 dolara. Naravno i free shipping

VK
VKSS
10:17 17.11.2018.

Znaju trgovci kako doci do kupca,a roditelji su sami krivi sto su im djeca razmazena derista koja zele sve odmah imati i brzo im to dosati,kladim se da su sad svi zdravoljupci negdje u kutu kuce odbaceni,jer ne vire vise iz reklama tako da i nisu vise zanimljivi

Avatar dras32
dras32
10:09 17.11.2018.

Bravo za roditelje, kupili su djeci plišane brokule i plišane mrkve i slatkiše.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije