Konzumov program vjernosti, u čijem je središtu bila vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvario je izniman interes i odlične rezultate, priopćili su iz Konzuma. Spot s Brokulom Brankom, Češnjakom Lukom, Patlidžanom Patrik, Mrkva Mirko, Bananom Belom, Jagodom Janom i Kruškom Klarom koji pjesmom promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i povrća do danas je zabilježio više od 3,5 milijuna pregleda i više od 14.000 lajkova na Youtubeu.
Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i najpretraživaniji pojam na Youtubeu, a osvojili su i druge društvene mreže. Tako je na Instagramu objavljeno više od 1500 objava s oznakama #zdravoljupci i # s imenima plišanaca, a na Facebooku su objave o Zdravoljupcima potaknule 60% više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od 50.000 reakcija, hvale se iz Konzuma. Više od 300.000 kupaca kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i više od 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca. Tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu rasla je za 40%, a porasla je i prodaja posebno označenog voća i povrća, uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni, za 10 do 15% u odnosu na planiranu prodaju. Rezultati kampanje omogućili su donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana – uređaj za videonistagmografiju vrijedan 230.945 kuna.
– Pokazali smo da poticanje pozitivne promjene prehrambenih navika može biti zabavno i kreativno i drago nam je da su to naši kupci prepoznali – izjavila je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma.
Pogledajte video: Ovo su mjesta koja baš nitko ne smije vidjeti preko Google Mapsa
A isti ti zdravoljupci na eBayu i ali Expressu su po 6-7 dolara, bez da spržiš 2000 kn u konzumu za 40 naljepnica ili 1000 kn za 20 komada pa da ga još dodatno platiš 8 dolara. Naravno i free shipping