WHAT and WHY Natjecateljski odjeli Golden Druma proglasili su pobjednike ovogodišnjeg Golden Drum festivala na Svečanoj dodjeli nagrada. The best of WHAT nagradu osvojio je McCann Bucharest za Bihor Couture u kategoriji F. Reach, a The best of WHY DDB Spain za Finding Fariña u kategoriji W. Innovative. Agencija 180heartbeats + JvM, Warsaw, osvojila je The best of good nagradu za Unbreakable Rainbow u kategoriji Z. Social good. Ukupno je dodijeljeno 26 Golden, 50 Silver Drums i 12 Grand Prix nagrada najboljim ovogodišnjim prijavljenim radovima.
Sa 175 bodova, McCann Worldgroup osvojio je Golden Net nagradu za najuspješniju agencijsku mrežu dok je Golden Rose nagrada za najuspješniju agenciju s 91 prikupljenim bodom otišla u McCann Bucharest. Agencija 180heartbeats + JvM, Warsaw iz Poljske s 43 boda osvojila je Golden Dragon nagradu za najuspješniju nezavisnu agenciju. Diesel je s 89 prikupljenih bodova osvojio Brand Grand Prix.
U kategoriji posebnih nagrada, Golden Drum Adriatic osvojili su McCann Beograd i McCann Podgorica za #Unwanted, Silver Drum Adriatic otišao je u agenciju New Moment New Ideas Company Belgrade za One Poster For Peace, dok je Bronze Drum Adriatic pripao agenciji Publicis Belgrade za #check it.
Adrian Botan, Global Executive Creative Director, McCann Worldgroup i President of European Creative Leadership Council te Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania i Regional Creative Director McCann CEE, osvojili su Golden Watch za Bihor Couture kampanju.
Pobjednici Young Drummers Competition su Dániel Szász i Sándor Szabó s kreativnim rješenjem The secret treasure of Istria. Drugo mjesto osvojio je Igor Pogorevici za Musical Landscape, a treće mjesto pripalo je Kristini Simeonovoj i Mayi Zlatkovoj za Hear Tartini in every step.
Više o Golden Drum festivalu saznajte na www.goldendrum.com.