luksuzni proizvodi

Rastuća tržišta donijela veliko povećanje profita Burrberiju

Burberry
Pixsell
16.11.2010.
u 23:17

Modna grupa luksuznih proizvoda nadmašila je prognoze i zabilježila 49-postotni rast prije oporezivanja u prvoj polovici 2010. Ostvarili su 206 milijuna dolara dobiti

Zahvaljujući velikom rastu prodaje u Aziji te povećanju prodaje neodjevnog asortimana profit Burberryja iznimno je skočio. Modna grupa luksuznih proizvoda nadmašila je prognoze i zabilježila 49-postotni rast prije oporezivanja u prvoj polovici 2010. godine. Ostvarili su 206 milijuna dolara dobiti. Glavna izvršna direktorica Angela Ahrendts istaknula je za BBC da veći dio rasta dolazi s rastućih tržišta, gdje je prodaja rasla do 46 posto i na nju se odnosi 13 posto ukupnog prihoda. Posebno jako tržište kompanija ima, primjerice, u Kini.

Neodjevni modni dodaci, kao što su kožne torbe i asesoar, također bilježe rast prodaje od 26 posto. Burberry, poznat po svome  bež-crveno-crnom kariranom uzorku, nedavno je usvojio novu cjenovnu strategiju prema kojoj svojim baznim proizvodima, kao što su čuveni baloner i šal od kašmira, nikad ne snižavaju cijenu.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije