Imenovanjem nove uprave opatijskih Liburnia Rivijera Hotela stavljena je točka na desetogodišnje razdoblje obilježeno privatizacijskom trakavicom i sporom države i SN Holdinga Darka Ostoje. Novi predsjednik uprave Igor Šehanović okreće novu razvojnu stranicu za LRH, koji drži polovicu smještajnih kapaciteta od Voloskog do Mošćeničke Drage, a samim tim i za cijelu opatijsku rivijeru. Počelo je dobro. Iako je novi tim nastupio tek u drugom poluvremenu, potkraj sezone, već se može pohvaliti da su financijsku efikasnost kompanije podigli čak sto posto.
Kakvi su ukupni rezultati i zašto ste se odlučili najprije reformirati prodaju i marketing?
Kao član uprave LRH za područja prodaje, nabave, operacija, investicija, restrukturiranja i razvoja imenovan sam lani u rujnu. Već potkraj te godine i početkom 2011. okupio sam vrstan tim stručnjaka koji su uz postojeće zaposlenike LRH napravili budžet, plan aktivnosti, pripremili sezonu i prve investicije za 2011. Isti su ljudi i odradili ovu sezonu tako da smatram da smo imali dominantan utjecaj na rezultate. Temeljem analize u 2010. zaključili smo da nam je prije svega potrebno temeljito restrukturiranje sektora za prodaju i marketing. Postojeća razina organizacije i ekipiranosti nije nas zadovoljavala. Osmislili smo paralelno investicije u direktnu prodaju i marketing te u novi koncept brandinga LRH. Bitne elemente investicije u sustav direktne prodaje i marketinga uspjeli smo završiti i provesti prije početka glavne sezone, a investiciju u novi koncept brandinga LRH završavamo ovih dana. Investicija u direktnu prodaju i marketing te novi koncept brandinga do sada iznosi oko tri milijuna kuna.
Cijeli intervju s Igorom Šehanovićom, novim predsjednikom uprave Liburnia Rivijera Hotela, pročitajte u sutrašnjem tiskanom izdanju Večernjeg lista.
Hm Kao i obično, u tekstu ne piše najvažnija stvar. KAKO je to riješeno sa Ostojom? Znači dobio je lovu? A ovaj ostatak: mi ćemo, mi budemo, trebali bi, bilo bi dobro, ideje, ideje, e to je sada tek početakk muke, ali podržavam. Najbolja izjava: financijsku efikasnost kompanije podigli smo za čak sto posto! Tako je i Milošević dobijao izbore u Srbiji, sa sto i dva posto glasova. Malo umjerenosti, uz dobrodošli optimizam.