Savjeti potrošačima

Što napraviti ako proizvođač ne poštuje jamstveni rok?

serviser
Thinkstock
05.09.2012.
u 13:28

Saznajte što napraviti u slučaju kad niste zadovoljni reakcijom ili odgovorom proizvođača ili trgovca vezano uz jamstvo i jamstveni rok nekog proizvoda

 

Jamstvo odnosno garancija služi kao potvrda kojom proizvođač jamči ispravnost u tijeku određenog vremena. Kupac ima pravo tražiti od prodavatelja kao i od proizvođača - da mu stvar u razumnom roku popravi ili ako to ne učini, da mu umjesto nje preda stvar koja je ispravna. Osim toga kupac ima pravo na naknadu štete koju je pretrpio zbog lišenja uporabe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene, do njihova izvršenja.
Jamstveni rok produljuje se, za vrijeme, koliko je kupac bio lišen uporabe stvari. Ako prodavatelj ne izvrši popravak ili zamjenu stvari u razumnom roku, kupac ima pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene. 

Jamstvo, odnosno garancija, služi kao potvrda kojom proizvođač jamči ispravnost u tijeku određenog vremena. Kupac ima pravo tražiti od prodavatelja kao i od proizvođača - da mu stvar u razumnom roku popravi ili ako to ne učini, da mu umjesto nje preda stvar koja je ispravna. Osim toga kupac ima pravo na naknadu štete koju je pretrpio zbog lišenja uporabe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene, do njihova izvršenja. Jamstveni rok produljuje se za vrijeme u kojem je kupac bio lišen uporabe stvari. Ako prodavatelj ne izvrši popravak ili zamjenu stvari u razumnom roku, kupac ima pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene. 

 

Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

Komentara 1

OB
-obrisani-
09:24 06.09.2012.

Treba kupovati rabljene kučanske aparate iz oglasnika koji aku su radili više godina! Mala je šansa da će se u tih par godina koliko je novomne garantni rok pokvariti, a i nemate straha za natezanjem sa prodavačem oko garancije. Moja vešmašina gorenje stara 20 je bila dva puta na popravku a susjedova Qadro stara četiri godine je više na servisu nego doma

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije