UVODNIK

Tvrtke i u krizi žele ulagati u edukaciju, ali uz dampinške cijene

25.04.2009.
u 11:28

Nema tvrtke koja će reći da se u vrijeme krize odrekla ulaganja u ljude i njihovu edukaciju. I taman kada je takvo što ukazivalo na zrelost kompanija koje razmišljaju o važnosti ljudskog resursa kojeg se ne mogu olako rješavati jer će njegovo znanje biti potrebno i jednom kada kriza prođe, istodobno, tvrtke koje se bave edukacijom žale se ne samo na manje posla nego i na dampinške cijene koje im se nude za održavanje treninga.

Pa se mnogim edukacijskim tvrtkama koje su već sklopile ugovore s kompanijama o održavanju treninga nude cijene kojima ne mogu gotovo ni pokriti troškove održavanja treninga. Takav pristup prema stručnjacima na nekom od područja edukacije zasigurno dovoljno govori koliko društvo znanje smatra bitnim, te da neke tvrtke edukacijske usluge uzimanju više zbog prestiža, a ne zbog stvarne želje da njihovi zaposlenici nešto nauče.

Doda li se tome i često neplanska edukacija koja rezultira time da mnogi zaposlenici pohađaju edukacije koje im trenutačno i nisu prioritetne, očito je da pristup edukaciji još uvijek u velikom broju kompanija nema dovoljnu zrelost.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije