Gost dirigent i ovosezonski umjetnički savjetnik Zagrebačke filharmonije, iskusni Uroš Lajovic potpisao je novu zagrebačku izvedbu veličanstvenog oratorija Stabat mater češkog majstora Antonína Dvořáka. Riječ je o iznimno emotivnoj slavenskoj tužbalici kao stvorenoj za korizmeni repertoar koji su brojni izvođači izveli vrlo toplo i u jednom dahu. Osobito se posrećio dirigentov rad sa discipliniranim orkestrom, ali i s Akademskim zborom Ivan Goran Kovačić koji je uvježbao Luka Vukšić. Dvořákovo djelo koje nudi obilje zborskih dijamanata goranovcima je omogućilo suptilnu, iznimno umivenu izvedbu u kojoj je tek završna fuga u odveć furioznom dirigentovu tempu pomalo izletjela iz uređenog i smirujućeg tempa koji je dominirao koncertom. Dometi vokalnih solista, sopranistice Valentine Fijačko, mezzosopranistice Katarine Kolar, tenora Dietmara Kerschbauma i basa Ivice Šarića bili su podosta različiti. Ženski dio vokalnog četverolista svježim se i nosivim glasovima bolje uklopio u dirigentov prozračni koncept, od kojeg je najviše iskakao austrijski tenor umornog vokala. Dvořákovo djelo apsolutni je dobitak za repertoar.
Topla izvedba Dvořákova remek-djela u dvorani Lisinski
U Bijeloj oktavi Zagrebačke filharmonije izveden je oratorij Stabat mater Antonína Dvořáka. Na Uskrsnom koncertu nastupio je i Akademski zbor Ivan Goran Kovačić te kvartet solista
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.