Kritičko promišljanje

Birajmo što gledamo: Portal 'medijskapismenost.hr' za sigurnije kretanje djece kroz svijet medija

Foto: Pixabay
20.09.2016.
u 15:45

- Cilj nam je pružiti informaciju o tome što su mediji i kako oni djeluju. Vjerujemo da možemo osnažiti odrasle i djecu naučiti kritički promišljaju medijske sadržaje, a kako bi se zaštitila od sadržaja koji su potencijalno štetni za njihov razvoj - ističu na portalu

Agencija za elektroničke medije (AEM) i UNICEF pozvali su u utorak roditelje, skrbnike i učitelje iz cijele Hrvatske na korištenje portala 'medijskapismenost.hr', namijenjenog svima "kojima je stalo da se djeca i mladi sigurnije kreću kroz svijet medija".

AEM i UNICEF ih pozivaju da se pridruže portalu o "abecedi 21. stoljeća“ i saznaju kako bolje razumjeti medije, birati medijske sadržaje i razgovarati o njima s djecom, a njihovu kampanju podržavaju sve nacionalne TV kuće i brojni internetski portali.

Portal 'medijskapismenost.hr' obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj te nudi savjete i preporuke kako postupati u konkretnim svakodnevnim situacijama. Portal je nastao kao drugi dio kampanje za podizanje medijske svijesti "Birajmo što gledamo".

"U svijetu beskonačnog medijskog izbora i lako dostupnih sadržaja, u kojem za medije više ne postoje granice, cilj nam je pružiti informaciju o tome što su mediji i kako oni djeluju. Vjerujemo da možemo osnažiti odrasle i pružiti im nove teme i alate u poučavanju djece, koja bi trebala naučiti vrednovati i kritički promišljati medijske sadržaje, a kako bi se  zaštitila od sadržaja koji su potencijalno štetni za njihov razvoj", ističu na portalu.

U stvaranju sadržaja portala sudjeluju, među ostalima, Akademija dramske umjetnosti, zagrebački Fakultet političkih znanosti, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez, a kao gosti kolumnisti za portal pišu televizijski voditelji, glumci, novinari, medijski stručnjaci i psiholozi.

Član Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović ističe da kampanjom žele potaknuti roditelje i učitelje da jačaju svoja znanja o medijskoj pismenosti, a predstojnica Ureda UNICEF-a Valentina Otmačić ističe da kroz portal žele osnažiti sve one koji pomažu djeci da nauče kritički razmišljati o medijskim sadržajima, kojima su izloženi već od najranije dobi.

>> Čak 47% mladih misli da dečko smije udariti curu, a trećina poznaje parove u nasilnoj vezi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?