Ljetna kampanja spremna

Dizajneri kolekcije Frida Jade: Želimo istaknuti lijepu žensku figuru

Frida Jade kampanja
Foto: Igor Dugandžić
1/7
18.07.2016.
u 14:30

Dizajneri koji stoje iza ovog modnog imena, Jasmin Đenčić i Filip Stanić, su odlučili da će se ova kreacija vjerojatno vraćati u njihovim budućim projektima kao prepoznatljiv odjevni komad s potpisom 'Frida Jade'

Ljetna kampanja dizajnera Jasmina Đenčića i Filip Stanića predstavlja eksperimentalni korak brenda 'Frida Jade' u vode konfekcijske garderobe. Kolekcija je u osnovi nit vodilja djevojkama koje iz velikog grada odlaze na more dobro se provesti i bar na tjedan dana zaboraviti svakodnevne probleme i loše vijesti u medijima. Kako i sami dizajneri tek sada odlaze na dugo planirani odmor, ova je linija odjeće sve što žele vidjeti na jednoj curi koja zasluženo odmara na ljetovanju, a u izazovnim kupaćim kostimima privlače poglede svih prisutnih. 

Seksipil i provokativna vizualna riješenja koja smo imali prilike vidjeti na njihovoj debitantskoj reviji (na prošlogodišnjem Fashion.hr Cruise Collection-u, u sklopu finala natječaja 'Lift by Perwoll') su karte koje ovaj brend ponovo umjereno i vješto koristi. Tako je njihov badić, u bilo kojoj od ponuđenih ljetnih boja, statement piece koji ne može proći nezapaženo niti na jednoj plaži ili bazenu.

S druge strane spektra su haljine koje predstavljaju varijacije na nekoliko osnovnih krojeva no svima je zajedničko upravo isticanje istrenirane ženske figure u prvi plan. U kampanju je također uvršten model bodija od VHS trakica koji ste imali prilike vidjeti na njihovoj debitantskoj reviji te u projektima domaćih muzičkih zvijezda poput Jelene Rozge.

Dizajneri koji stoje iza ovog modnog imena odlučili su da će se ova kreacija vjerojatno vraćati u njihovim budućim projektima kao prepoznatljiv odjevni komad s potpisom 'Frida Jade'. 

Kampanju potpisuje fotograf Igor Dugandžić pred čijim se objektivom kao zaštitno lice prve 'Frida Jade' kampanje našla Robertina Preklushaj, izazovna i perspektivna manekenka iz modne agencije UMAH.

>> Adidasovi ambasadori Domagoj Antolić i Marko Rog u Speed of light bojama

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije