Ljetna kampanja dizajnera Jasmina Đenčića i Filip Stanića predstavlja eksperimentalni korak brenda 'Frida Jade' u vode konfekcijske garderobe. Kolekcija je u osnovi nit vodilja djevojkama koje iz velikog grada odlaze na more dobro se provesti i bar na tjedan dana zaboraviti svakodnevne probleme i loše vijesti u medijima. Kako i sami dizajneri tek sada odlaze na dugo planirani odmor, ova je linija odjeće sve što žele vidjeti na jednoj curi koja zasluženo odmara na ljetovanju, a u izazovnim kupaćim kostimima privlače poglede svih prisutnih.
Seksipil i provokativna vizualna riješenja koja smo imali prilike vidjeti na njihovoj debitantskoj reviji (na prošlogodišnjem Fashion.hr Cruise Collection-u, u sklopu finala natječaja 'Lift by Perwoll') su karte koje ovaj brend ponovo umjereno i vješto koristi. Tako je njihov badić, u bilo kojoj od ponuđenih ljetnih boja, statement piece koji ne može proći nezapaženo niti na jednoj plaži ili bazenu.
S druge strane spektra su haljine koje predstavljaju varijacije na nekoliko osnovnih krojeva no svima je zajedničko upravo isticanje istrenirane ženske figure u prvi plan. U kampanju je također uvršten model bodija od VHS trakica koji ste imali prilike vidjeti na njihovoj debitantskoj reviji te u projektima domaćih muzičkih zvijezda poput Jelene Rozge.
Dizajneri koji stoje iza ovog modnog imena odlučili su da će se ova kreacija vjerojatno vraćati u njihovim budućim projektima kao prepoznatljiv odjevni komad s potpisom 'Frida Jade'.
Kampanju potpisuje fotograf Igor Dugandžić pred čijim se objektivom kao zaštitno lice prve 'Frida Jade' kampanje našla Robertina Preklushaj, izazovna i perspektivna manekenka iz modne agencije UMAH.
>> Adidasovi ambasadori Domagoj Antolić i Marko Rog u Speed of light bojama