Kampanja koja je oduševila Hrvate

Doživjeli smo Dugi otok, Šibenik, Gorski kotar, Zagorje, Međimurje i Slavoniju sa svih pet osjetila

HTZ Slavonija
Foto: HTZ
1/7
13.12.2024.
u 16:48

Hrvatska turistička zajednica svojom je kampanjom “Posjeti me” uspjela živopisno dočarati neistražene hrvatske krajeve, prikazavši ih u maštovito kreiranom video sadržaju koji budi sva gledateljeva osjetila.

Da biste doživjeli iskustvo putovanja koje ćete pamtiti, ne morate odlaziti u daleke, egzotične krajeve. Hrvatska, zemlja predivne prirode i bogate tradicije, prepuna je raznolikosti i puna iznenađenja. Želeći potaknuti domaće putnike da otkriju i istraže skrivena mjesta Lijepe Naše, Hrvatska turistička zajednica ove je godine kreirala posebnu promotivnu kampanju „Posjeti me“. Kroz šest jednominutnih videa snimanih na Dugom otoku, Šibeniku i šibenskom zaleđu, Slavoniji i Baranji, Zagorju, Međimurju i Gorskom kotaru poseban je naglasak stavljen na svakodnevni život, tradiciju, boje, detalje, ali i na emocije i zvukove specifične za svaku destinaciju.

Želja nam je motivirati domaće goste da posjete fantastične lokacije naše zemlje koje zaslužuju više pažnje jer, osim što skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, pružaju i jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka u navedenim odredištima. Činjenica je da domaći gosti značajno doprinose ukupno ostvarenom turističkom prometu te rado putuju tijekom cijele godine, a veliki su ljubitelji i kraćih vikend putovanja. Cilj nam je upravo kroz ovu kampanju još snažnije približiti autentičnost i atraktivnost prikazanih krajeva, kako obalnih, tako i onih kontinentalnih“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. 

Kampanja “Posjeti me”

Kampanja “Posjeti me” naišla je na veliki odaziv publike, što pokazuje i podatak da su video sadržaji o destinacijama Dugi otok, Šibenik, Zagorje, Gorski kotar, Međimurje i Slavonija dosad generirali 3,700.000 pregleda. Najveći interes gledatelja privukao je video sadržaj o Gorskom kotaru, Zagorju i Međimurju, što pokazuje da je kampanja postigla svoj cilj, jer su upravo ove destinacije mnogim domaćim gostima još uvijek nedovoljno poznate.


Dugi otok, spoj tradicije, čistog mora i otočke gastronomije

Foto: HTZ

Video u trajanju od minute o jednom od naših najdužih otoka otkriva sve zanimljivosti Dugog otoka na način da ga doista možete osjetiti svim osjetilima. Od uvodnih sekvenci, koje prikazuju predivno more i uvale, do kadrova koji vas uvode u detalje svakodnevice otočana. Slike, boje i zvukovi ispričali su priču o otoku koji doista želite posjetiti, istaknuvši specifičnosti, kao što je autohtona glazba tovareća mužika, gastro specijaliteti svojstveni za Dugi otok – brudeto, jela od tune i srdelica te nezaobilazne fritule i kroštule. Na suptilan način pozvani ste da prisustvujete tradicionalnim otočkim manifestacijama koje slave tradiciju, kao što su festivali Saljski užanci i Ribarske večeri.


Šibenik, rodni grad velikana košarke i kulturna meka Dalmacije

Foto: HTZ

Drugi video kampanje “Posjeti me” vodi nas u razgledanje Šibenika, kulturne meke Dalmacije, grada čije pitoreskne ulice pričaju priče stare nekoliko stoljeća, a stari zvonici i građevine vraćaju nas u vrijeme sve do kralja Krešimira. Šibenik, grad s čak 24 zvonika, katedralom i četiri tvrđave jedan je od najstarijih hrvatskih gradova, a kroz kadrove jednominutnog videa upoznajemo i narodne nošnje te običaje šibenskog kraja. Vrijeme se preklapa sa sadašnjošću pa posve živo osjećamo kako izgleda koračati uskim kamenim ulicama i sudjelovati u “ćakulama” po malim trgovima, koji su bili nekad, ali su i danas središte šibenskog života. Nezaobilazno je i sjećanje na velikana hrvatske košarke Dražena Petrovića koji je svoj rodni grad i Hrvatsku proslavio i u svijetu.


Gorski kotar, netaknuta priroda i outdoor aktivnosti

Foto: HTZ

Onoga trenutka kada kročite u Gorski kotar, ovaj kraj osjećate svim svojim osjetilima. I upravo takav doživljaj u vama ostavlja jednominutni video kampanje “Posjeti me”, gdje gledajući ujedno i dišete punim plućima, čujete žubor brzaka rijeke Kupe i osjećate svježinu Lokvarskog jezera. No s prirodnim ljepotama isprepliću se okusi tradicionalnih jela iza kojih stoji gostoljubivost i vesela narav Gorana, stanovnika ovih planinskih predjela, koji su srasli s prirodom što ih okružuje.


Slavonija, prostrane ravnice i nadaleko poznati vinski podrumi

Foto: HTZ

Plodne ravnice, dostojanstvena rijeka Drava, vinogradi i uvijek za pjesmu spremna bećarska duša… Svaka sekunda videa, koji donosi priču o Slavoniji, kao da gledatelja zove da krene u istraživanje istočnog kraja naše zemlje. Od tradicionalnih jela, kao što je fiš-paprikaš do vrhunskih vina u slavonskim podrumima, avantura za sva osjetila u Slavoniji je zajamčena.


Zagorje, bajkoviti brežuljci i dvorci u kojima se odmaralo plemstvo

Foto: HTZ

Trakošćan, Oršić, Miljana, Veliki Tabor, vinogradi i zeleni perivoji… prvo je što vam padne napamet kad vam netko spomene Zagorje. U kampanji “Posjeti me” priča o ovome bajkovitom kraju ide puno dalje, kao da šetate hodnicima prošlosti, koji vas potom vode u sadašnjost, a putem upoznajete Zagorce, njihovu tradicionalnu povezanost s vjerom i njihove običaje. Ovdje su nezaobilazni i okusi po kojima je ovaj kraj poznat – domaći štrukli i dobra domaća kapljica, kojom se gotovo svaka klet može pohvaliti, ali i zagorska popevka koja veseli dušu.


Međimurje, spoj tradicije i suvremenosti

Foto: HTZ

Sjeverni dio Hrvatske, Međimurje, također je dobilo svoju minutu u kampanji “Posjeti me”. U videu gledamo kako Nedelišćem odjekuje kovačija, kako vesele Međimurke od komušine pletu cekere, kako svetomarska čipkarica na batiće čipka, mlinar na Muri melje kukuruz, kako zemljoradnik na polju obrađuje slamu te kako lovci na zlatonosnom toku Drave i danas ispiru zlato. Svi ovi zvukovi i vizualni efekti oslikavaju pravi doživljaj Međimurja i spajaju se u pozivnicu za posjet ovome predivnom kraju, čiji su stanovnici sačuvali prirodu, ali svakodnevno ističu i vrijednost svoje kulturne baštine.
 

Sadržaj nastao u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije