VIŠE OD NAOČALA ...

Fantastična promenada talijanskog stilia u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade

naočale
Foto: Tanja Božić
1/4
19.05.2015.
u 16:19

Naočale su u svijetu mode neizostavni dodatak, a kakve rade Talijani mogli su u Zagrebu vidjeti samo odabrani

Smaragdna dvorana Hotela Esplanade Zagreb ugostila je nesvakidašnju izložbu modernih i ekstravagantnih talijanskih naočala,okvira, sunčanih naočala, dječjih naočala, leća, pribora za leće i svega što vam padne na pamet, a vezano je uz optiku -  ITALIAN EYEWEAR EXHIBITION. Izložba je oragnizirana u suradnji Agencije za promidžbu u inozemstvu i internacionalizaciju talijanskih tvrtki u suradnji s Talijanskom udrugom proizvođača optičkih proizvoda (ANFAO) te 

 Nakon Chicaga i Miamija, po prvi put je u Europi održana Italian Eyewear Exhibition. Na izložbi u Zagrebu sudjelovale su 23 renomirane talijanske tvrtke koje su uvoznicima, distributerima i trgovcima iz Hrvatske i zemalja srednjoistočne i jugoistočne Europe te iz Azerbajdžana, Gruzije i Kazahstana predstavile novitete iz talijanskog optičkog sektora, koji je poznat po kvaliteti, atraktivnom dizajnu i modernom stilu. Fokus je stavljen na Hrvatsku jer je tržište zemljopisno i kulturološki blisko Italiji.

Optika je iznimno unosan trgovački sektor u Italiji. Prošle godine se čak 868 tvrtki u Italiji bavilo proizvodnjom optičarskih proizvoda, a izvezeno je oko 94 milijuna naočala. Goste je pozdravio Massimo Sessa, direktor Ureda u Zagrebu Talijanskog instituta za vanjsku trgovinu, a izložbu je svečano otvorila veleposlanica Republike Italije Emanuela D'Alessandro.

 U prvom europskom izdanju fokus je stavljen upravo na Hrvatsku, kako bi se sagledale karakteristike i potencijal tržišta zemljopisno i kulturološki bliskog Italiji.

Na izložbi u Zagrebu sudjelovale su 23 renomirane talijanske tvrtke koje su predstavile novitete iz talijanskog optičkog sektora uvoznicima, distributerima i trgovcima iz Hrvatske i iz zemalja srednje i jugoistočne Europe (Albanija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Madžarska, Makedonija, Moldova, Poljska, Rumunjska, Slovenija, Srbija, Turska) te iz Azerbajdžana, Gruzije i Kazahstana). 

Cilj inicijative bila je prezentacija i promocija talijanske ponude optičarskih proizvoda. Vrijedi napomenuti da Italija zauzima istaknuto mjesto kako po vrijednosti proizvodnje tako i po vrijednosti izvoza optičarskih proizvoda. Prošle je godine ukupna vrijednost proizvodnje naočala za sunce, okvira i leća premašila 3 milijarde eura (porast od 9,4% u odnosu na 2013) od čega je više od 90% plasirano u izvozu; 2,07 milijardi eura iznosila je vrijednost izvoza naočala za sunce (+11,7% u odnosu na 2013,) a izvoz okvira za naočale dosegao je gotovo milijardu eura (974 miliona eura; +12% u odnosu a 2013). Izvezeno je oko 94 milijuna pari naočala od čega su oko dvije trećine (oko 61 milijun pari) bile naočale za sunce. Proizvodnjom optičarskih proizvoda bavilo se prošle godine u Italiji 868 tvrtki. 

 Zahvaljujući proizvodnji koja je u mogućnosti udovoljiti svim zahtjevima glede stila i raspona cijena, talijansku poziciju na međunarodnom tržištu optičarskih proizvoda potvrđuju one tvrtke koje su usmjerene na dizajn, marketing i inovacije, nudeći optimalan odnos između kvalitete i cijene i koje ulažu u promotivne aktivnosti među kojima je upravo ova izložba reprezentativan primjer. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije