Kao kreativna direktorica Guccija, Frida Giannini u svojim rukama drži uzde jedne od najmoćnijih talijanskih modnih kuća.
Od početka je bilo jasno kako nastaviti nakon Toma Forda, koji je držao to mjesto prije Fride, neće biti lako, no ova 40-ogodišnja Rimljanka za svoje ženstvene kreacije dobiva odlične recenzije.
Nakon studija na rimskoj modnoj akademiji, Frida je nekoliko godina radila u manjim modnim kućama, a 1997. došla je u Fendi gdje je dizajnirala ready-to-wear kolekcije sve dok nije unaprijeđena u dizajnericu kožnih komada. Upravo joj je to pomoglo pri dolasku u Gucci, gdje je prvi korak bio kreiranje torbica, a nakon odlaska Toma Forda dobila je poziciju kreativne dizajnerice svog accessoirea.
Ova nova titula Fridi je dozvolila posjete arhivama, što je sposobna Talijanka brzo iskoristila kako bi unaprijedila poznate klasike. Iako je do kreativne direktorice cijelog Guccija morala pričekati još dvije godine, Frida je polako, ali sigurno gradila svoju karijeru unutar ove modne kuće. Uz osmišljanje muških, ženskih i accessoire kolekcija, preuzela je na sebe i uređivanje koncepta Guccijevih trgovina, ali i kontrolu nad reklamnim kampanjama. U njima najčešće angažira mlada lica poput Jamesa Franca, Marka Ronsona i Rihanne.
“Sa svo troje radila sam dok još nisu bili toliko popularni. Mislim da je Gucci uspješan u povezivanju prošlosti i sadašnjosti. Imamo bogatu povijest, ali itekako gledamo u budućnost, što se vidi i na ovim suradnjama.” S Rihannom je Frida surađivala i na kolekciji Tattoo Heart torbica, čija je zarada išla zakladi za djecu Afrike, a nastavila je i suradnju Guccija s UNICEF-om.
Svoju inspiraciju za kolekcije pronalazi svuda, a otkrila je kako je revija za jesen i zimu 2011. inspirirana pjevačicom Florence Welch. “Zamišljala sam snažnu i misterioznu muzu dok sam kreirala.”, prisjetila se Frida, koja je kasnije osmislila i outfite za Florencinu sjevernoameričku turneju.