Opuštanje

Hrvati su prošle godine najčešće putovali u BiH: Što nacionalnost govori o željama putnika?

Turisti u Hrvatskoj
Foto: Shutterstock
1/3
06.06.2019.
u 12:59

Booking.com istražio je želje putnika u Hrvatskoj u usporedbi s globalnim putnicima

Na odmor putujemo s različitim idejama o tome kako ćemo provesti svoje vrijeme. Za neke je to vrijeme rezervirano za pustolovine i adrenalin, dok je za druge putovanje prilika za odmor i opuštanje. Novo istraživanje koje je proveo Booking.com, vodeća svjetska tvrtka u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, otkriva kako vaša nacionalnost vjerojatno utječe na vaš stil putovanja.

Top 5 motivacija za Hrvate su: vrijeme za opuštanje i odmor, mentalni odmor, bijeg od svakodnevice kod kuće, iskusiti nešto što kod kuće ne mogu, uzbuđenje i opuštanje.

Najpopularniji motivi za putovanja

Za većinu nacionalnosti najpopularniji je motiv prilično jasan: odmoriti se. Sasvim očekivano, 85% globalnih putnika (84% putnika iz Hrvatske) kaže da je važan motiv za putovanje “dati si vremena za odmor” što je i najpopularnija motivacija za putovanje svim nacionalnostima. Iznimka su putnici iz Danske i Francuske koji kao svoju najpopularniju motivaciju navode “slobodu da se ponašam kako želim”. Međutim, ako uspoređujemo najpopularniju motivaciju za putovanja među putnicima raznih zemalja, jasno je da putnici iz različitih krajeva svijeta imaju različite želje. 

Putnike iz Argentine na putovanja najviše potiče nostalgija pa tako 73% argentinskih putnika kaže da putuje “zbog ponovnog proživljavanja dobrih starih vremena”, dok više od pola putnika iz Hrvatske (53%) putuje iz istog razloga. Najveće se razlike primjećuju kad je riječ o pustolovnom turizmu: putnici iz Rusije kažu da vole provoditi svoje slobodno vrijeme “tražeći uzbuđenja”, dok putnici iz Nizozemske i Njemačke ovaj aspekt u prosjeku ocjenjuju s najmanjom ocjenom.

Odredište
Osim motivacije za putovanja, samo odredište također može varirati ovisno o zemlji putnika. Najviše globalnih putnika bira odredište na temelju kategorija kao što su “osobna sigurnost” i “čistoća”, no putnicima iz mnogih zemalja prioritet su “prirodne ljepote” ili “ukusna lokalna hrana”.

10 najdražih odredišta putnika iz Hrvatske u 2018. godini bilu si: Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Crna Gora, Makedonija, Mađarska, Austrija, Albanija, Slovačka.
 

Ključne riječi

Komentara 10

5S
505.scrtom
15:23 06.06.2019.

Dosta njih posjećuje svoj rodni kraj.Što je tu čudno..

DU
Deleted user
14:37 06.06.2019.

Hahaha... jel to lapsus?.. možda Hrvati nisu PUTOVALI nego KUPOVALI u Bosni... moj prijatelj ode u Banja Luku plombirati zub....usput natanka i kupi neke stvari.....

Avatar Zgubider.
Zgubider.
14:32 06.06.2019.

"...Hrvati su prošle godine najčešće putovali u BiH: Što nacionalnost govori o željama putnika?..."___Ništa čudno! Najveći dio posjećuje rodnu grudu. Ima i nešto ovih u shopingu, a i jedan dio koji je u bijegu od "organa gonjenja" RH.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije