Uz Jamnicu su odrasle generacije i generacije ljudi. Tijekom godina ona je postala sinonim za ljude, druženja, ali i za dobra i raznovrsna jela s obzirom da se pije u svim dijelovima Hrvatske. Da je tome tako, svjedoči i činjenica da je još od 1828. godine sastavni dio svakog stola. Kao nezaobilazni dio gastro priče i neizostavan član svakog druženja, Jamnica bez kalorija, gasi žeđ i potiče probavu.
Sve navedeno potvrđuje da su voda, hrana i ljubav, tri stvari bez kojih se ne može živjeti. Pored toga, u Hrvatskoj smo blagoslovljeni bogatstvom voda i raznovrsnim gurmanskim specijalitetima, a sve je to s ljubavlju povezala Jamnica i prikazala u svojoj novoj kampanji.
U televizijskom spotu kroz nezaboravne kadrove Slavonije, Istre i Dalmacije, prikazujući svu raskoš gastro ponude cijele Hrvatske, redatelj Bruno Anković naglašava ljepotu života kojoj doprinose vrijednosti i svježina Jamnice.
Jamnica ovime pokazuje kako je uz bogatu tradiciju, od davne 1828. najbolja uz hranu, uz društvo i uz život!