Gdje je zapelo?

Na Redditu rasprava o dostavljanju pošiljaka u Hrvatskoj: Zašto tako dugo čekamo pakete i što napraviti kada ne stižu?

Ilustracija
Milan Sabic/PIXSELL
20.10.2021.
u 11:27

Iako bi moglo potrajati čekanje, ima načina da se dođe do paketa koji je negdje zapeo.

Kupovina putem interneta opcija je koju koristi sve više i više ljudi - pogotovo otkako se pojavila pandemija - ali mnoge tvrtke koje dostavljaju pakete još uvijek, očito, nemaju dobro razvijen plan dostave, pa čekanje pošiljke zna biti frustrirajuće iskustvo, a jedna takva priča stiže iz Hrvatske.

Korisnica Reddita podijelila je sa svojim virtualnim prijateljima kako više od tjedan dana čeka paket koji je poštar, možda čak, odnio sebi doma. 

"Prije tjedan dana odem do pošte da vidim gdje je paket jer stoji kod njih u uredu i vidim ne namjeravaju izvršiti dostavu, ali poznavajući njih možda su već 'pokušali' pa odem vidjeti... Teta na šalteru je pretražila cijeli stražnji dio ureda i vrati se i kaže da ga ne može naći pa mi reče: 'Možda je poštar ponio kući sa sobom, ali da će vjerojatno sutra dostaviti'."

"Ja pitam: 'Sutra?', na što je samo potvrdno stresla glavom i ja odoh kući... Naravno prošlo tjedan dana od toga njenog i taj paket je još i dalje navodno u njihovom uredu prema trackingu i dalje nema pokušaja dostave na kućnu adresu... I, što da ja sada radim? Da još čekam taj pokušaj dostave ili da nekog kontaktiram? Jer čisto sumnjam da će biti koristi od njih u tom uredu", opisala je detaljno cijelu situaciju.

Hrvatska pošta uvodi novine u dostave paketa i pošiljaka. Evo što se mijenja

Ilustracija
1/1

Korisnici su joj počeli dijeliti savjete, ali i vlastita iskustva. Za početak, kažu, treba biti pristojan, ali uporan u namjeri da se dobije vlastiti paket. 

Ako se nađete u ovakvoj situaciji, možete poslati pisani prigovor u kojem ćete objasniti, do detalja, što se sve dogodilo. Treba, naravno, priložiti i screenshot tracking broja i e-mailova koji su pristigli vezano za pošiljku, a koji dokazuju da je ona zaista u njihovim prostorijama. Sve to, uz osnovne podatke poput imena, prezimena, adrese i OIB-a treba poslati na kontakt@posta.hr - kaže jedan od korisnika.

"Meni su odgovorili na prijavu sa online obrasca u roku 3-3,5 sata. Preporučujem svima da probaju prvo taj oblik komunikacije, ovo danas je bilo poprilično efektivno. Ja sam dobio traženo", kaže još jedan.

Jedan muškarac ima iskustvo s čekanjem paketa čak pola godine. "Naručio sam ga sredinom travnja, dostava je bila do 20 radnih dana. Stigao mi je sredinom listopada."

Gdje je nestao nachos umak od sira u kinima? Cinestar nam kaže: Za sve je kriva pandemija!

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije