Kriza je možda razrušila financijske konstrukcije mnogih obitelji, no upravo krizne situacije izvlače najkreativnija riješenja. Jedno od njih je i internetska stranica kolektiva.hr koja omogućava kupcima da ono što žele dobiju uz 50 do 90 posto popusta.
- Ideja se pokazala punim pogotkom u krizi jer i uz pad kupovne moći građani mogu uživati u brojnim uslugama. – objasnila je direktorica tvrtke Martina Usmiani dodavši kako je riječ je o idealnoj situaciji kada su svi na dobitku - Krajnji korisnik ima priliku dobiti proizvod ili uslugu uz popriličnu uštedu, dok prodavatelji imaju mogućnost svoj proizvod ili uslugu učinkovito promovirati te osigurati nekoliko novih korisnika.
Kolektiva naime funkcionira na kupovnoj moći mase, a popusti se mogu dobiti gotovo na sve od tretmana u frizerskim salonima, masaža i večera do različitih seminara i radionica.
Ideja iz Chicaga
- Kupac dakle posjeti www.kolektiva.hr ili upiše svoj email na listu za dobivanje newslettera i svaki dan u inboxu ga dočeka ponuda dana koju ako želi koristiti mora rezervirati u određenom roku. Da bi se ponuda rezervirala, potrebno je registrirati se, upisati podatke o kreditnoj kartici te rezervirati kupon. U slučaju da minimalan broj rezervacija u zadanom vremenu nije dostignut, ponuda se neće naplatiti. U suprotnom sve kartice koje su rezervirale ponudu se naplaćuju a korisnik na svoj email dobiva kupon koji je moguće iskoristiti bilo kada, odnosno po uvjetima jasno navedenim kod svake pojedinačne ponude – objašnjava Usmiani koja je kolektivu pokrenula zajedno s partnerom Jeffreyjem Treichelom.
On se naime u svom rodnom Chicagu koristio uslugama sličnih stranica te je oduševljen idejom odlučio takav koncept zajedno s Martinom dovesti i u Hrvatsku.
Ključni su kartica i brzina
- Iako Hrvati možda nisu navikli na kupnju preko interneta a pogotovo ne na domaćim web stranicama kojih nema puno ipak smo imali osjećaj da bi ljude interesirale zanimljive stvari u 50-90 posto povoljnijoj cijeni. I bili smo u pravu, zaista ljudi vole na ovaj način kupovati, a i lokalni poduzetnici su ubrzo uvidjeli da je ovakav način oglašavanja puno jeftiniji i efikasniji nego neki drugi oblici marketing. – zaključili su Martina i Jeffrey.
Uspjeh s kojim mogu biti zadovoljni i pokretači Kolektive, ali i korisnici potvrđuje i činjenica kako je do sada prodano preko 5300 kupona zahvaljujući čemu su korsinici uštedjeli preko milijun kuna.
Iskoristiti popuste može svatko tko posjeti stranicu www.kolektiva.hr , naravno uz uvjet da posjeduje kreditnu karticu, a ponekad je ključna i brzina jer se mnoge ponude razgrabe prije iteka vremena.
- Kupon sa 73 posto popusta na paket od deset anticelulitnih masaža u studiju za njegu lica i tijela sam pukom srećom vidjela već oko sedam ujutro. Dok sam javila svim svojim prijateljicama, svi su kuponi bili rasprodani. Odmah sam se pretplatila na Kolektivin newsletter kako bih i ubuduće za ponude saznala na vrijeme, objasnila je jedna od korisnica Maja Gradišar iz Zagreba.
Zanimljivo je i kako od svakog prodanog kupona, Kolektiva donira jednu kunu udruzi za promicanje humanih vrijednosti „Svjetlo života“ koja pomaže oboljeloj djeci, onoj bez adekvatne roditeljske skrbi, djeci s poteškoćama u razvoju te onima koji žive u obiteljima slabijeg imovinskog stanja.
S par klikova miša do popusta i od 90 posto
Do sada je prodano preko 5300 kupona zahvaljujući čemu su kupci uštedjeli preko milijun kuna
Komentara 3
Novinarka nije napisala koliko je dobila za ovaj plaćeni oglas...
ehej, prek Kolektive sam isla na egipatsku depilaciju! ZAKON! Dlake fakat sporije rastu. Fala Kolektivi!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
S par klikova miša do popusta i od 90 posto Klikaj, tj goni do 100 % popusta. :-)