kuponska prodaja

Želite popust? Ne treba vam kupon, samo dođite u salon

salon, frizer
Marko Jurinec/PIXSELL
28.08.2012.
u 15:00

Iako portali za kuponsku prodaju nude znatne popuste, često je riječ o normalnim cijenama ponuđača

Prije dvije godine, kada se u virtualnom prostoru Lijepe naše zakotrljao biznis kuponske prodaje, rijetki su očekivali da će takav pristup prodaji uspjeti. Međutim, danas postoji više od 50 vrlo sličnih web-portala s gotovo identičnom ponudom, koja se uglavnom svodi na davanje popusta od 50 pa do čak 90 posto, za usluge – putovanja, salona ljepote, wellnessa, restorana... Zarađeni novac portali obično dijele popola s tvrtkama koje se na taj način reklamiraju i pokušavaju doći do novih, stalnih kupaca.

Upravo tu dolazi do problema. Naime, većina tvrtki koje daju popust preko portala taj isti popust na svoje usluge daje i na licu mjesta, dakle bez posrednika. Eklatantan primjer su razne beauty usluge koje su, kao, snižene 50 ili više posto. Međutim, kada se poželite naručiti u salon, a niste kupili kupon s popustom, shvatite da je njima upravo u tijeku akcija i da snižene cijene vrijede za sve.

– Želimo privući nove mušterije, a za to moramo sniziti cijene. Zašto bismo dijelili dobit s portalom kada možemo izravno sve dogovoriti s korisnikom – objašnjava vlasnica jednog od salona koji surađuje s portalima kuponske prodaje, a koja nam je, kada smo je nazvali da provjerimo isplati li se kupiti kupon, rekla da je cijena ista i za kupce bez kupona i da se na taj način može izbjeći čekanje i gužva.

A činjenica je da su čekanja za plaćenu uslugu, u slučaju kupnje preko portala kuponske prodaje, prava noćna mora i da je ponekad potrebno imati čelične živce kako biste se uopće naručili za uslugu. Prosjek čekanja za usluge frizera i kozmetičara je čak deset dana.

Inače, zanimljivo je da je kuponska prodaja smišljena kako bi se došlo do stalnih mušterija. Većina domaćih ponuđača pak, čini se, nema tu namjeru. Jer, iskustva pokazuju da se većina njih prema “kuponašima” odnosi kao prema klijentima niže vrste.

No, kuponski biznis na internetskom nebu donosi respektabilnu zaradu. Kako pokazuje istraživanje portala SveJeTu.hr, stranice online kuponske prodaje mjesečno uprihode oko osam milijuna kuna, s tim da prva tri portala – Kolektiva, KupiMe i PonudaDana – drže gotovo 70 posto tržišta.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije