WAZZAP 2008.

Novosti iz svijeta advertisinga na konferenciji u Zagrebu

Ardi Kolah - jedan od predavača   koji se u posljednjih desetak godina
import
17.09.2008.
u 12:24

Trodnevna marketing & advertising konferencija Wazzap? 2008., u organizaciji Best Marketinga Hrvatska, predstavit će najnovije trendove iz svijeta advertisinga i ugostiti međunarodne i domaće stručnjake iz različitih područja marketinških komunikacija. Konferencija se održava od 28. do 30. listopada u Novinarskom domu u Zagrebu.


Konferencija Wazzap? 2008. sastoji se od šest poludnevnih seminara posvećenih različitim temama (internet, direktni i guerrila marketing, sponzorstva i eventi, sales promotion i medijsko planiranje) i kao takva na jednome mjestu donosi pregled stanja, trendova i izazova u marketinškoj industriji te nudi potrebne alate i ideje za planiranje marketinških aktivnosti u sljedećoj godini.

Prilika je to da poslušate vodeće svjetske stručnjake u internet, guerrilla i direktnom marketingu, naučite kako učinkovitije promovirati tvrtku kroz sponzorstva i promotivna događanja, saznate najnovije trendove u medijskom planiranju, analizirate pobjedničke kampanje s Cannes Lionsa te ne manje važno da se družite se i izmijenite iskustva s kolegama iz marketinške industrije.

Jedan od predavača je Ardi Kolah koji se u posljednjih desetak godina profilirao kao jedan od najutjecajnijih svjetskih stručnjaka u području sponzorstava. Uz dugogodišnje iskustvo u radu s najpoznatijim svjetskim brendovima, Ardi je i autor nekoliko bestsellera kao što su Sponsorship Works: A Brand Marketer’s Casebook te Advanced Sports Sponsorship Strategies.

Također stalni je kolumnist na poznatome marketinškom web portalu www.brandrepublic.com, a Chartered Institute of Marketing (CIM), vodeće stručno tijelo za marketing u svijetu, proglasilo ga je jednim od 50 najutjecajnijih svjetskih marketinških stručnjaka.

Zanimljiva se predavanja očekuju i od Paula Clementsa, kreativnog direktora agencije TBWA Copenhagen i Niclasa Fröberga, osnivača švedske medijske agencije United Media Nations, članova žirija na ovogodišnjem festivalu oglašavanja Cannes Lions u kategorijama Cyber i Media, koji će predstaviti i analizirati pobjedničke kampanje s tog prestižnog festivala.

Od ostalih predavača izdvajamo Erin Reindl, koordinatoricu u agenciji JWT za područje srednje i istočne Europe, koja će nam objasniti zašto guerrilla marketing postaje sve važniji i malim i velikim tvrtkama.

Njeno predavanje puno zanimljivih primjera kampanja koje će vas i zabaviti i educirati. Keynote predavač na seminaru posvećenom akcijama za unapređenje prodaje (sales promotion) Jeremy Stern, osnivač konzultantske tvrtke Promo Veritas te član Uprave British Institute of Sales Promotion i potpredsjednik Promotional Marketing Council of Europe, predstavit će najuspješnije kampanje za unapređenje prodaje koje su osvojile poznate svjetske nagrade za kreativnost, originalnost i učinkovitost.

Ostali predavači uključuju brojne domaće stručnjake iz agencija, medijskih i istraživačkih kuća koji će govoriti o trendovima u industriji na domaćem tržištu te predstavnike tvrtki koji će prezentirati svoje uspješne marketinške kampanje i primjere iz prakse.  

Registracija za Wazzap? konferenciju otvorena je do 27. listopada 2008., a prijavom do 26. rujna sudionici mogu ostvariti popust i do 25 % na osnovnu cijenu kotizacije. Više informacija o konferenciji i registracija na hr.best-marketing.com.
(PR)

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?