Trodnevna marketing & advertising konferencija Wazzap? 2008., u
organizaciji Best Marketinga Hrvatska, predstavit će najnovije trendove
iz svijeta advertisinga i ugostiti međunarodne i domaće stručnjake iz
različitih područja marketinških komunikacija. Konferencija se održava
od 28. do 30. listopada u Novinarskom domu u Zagrebu.
Konferencija Wazzap? 2008. sastoji se od šest poludnevnih seminara
posvećenih različitim temama (internet, direktni i guerrila marketing,
sponzorstva i eventi, sales promotion i medijsko planiranje) i kao
takva na jednome mjestu donosi pregled stanja, trendova i izazova u
marketinškoj industriji te nudi potrebne alate i ideje za planiranje
marketinških aktivnosti u sljedećoj godini.
Prilika je to da poslušate vodeće svjetske stručnjake u internet,
guerrilla i direktnom marketingu, naučite kako učinkovitije promovirati
tvrtku kroz sponzorstva i promotivna događanja, saznate najnovije
trendove u medijskom planiranju, analizirate pobjedničke kampanje s
Cannes Lionsa te ne manje važno da se družite se i izmijenite iskustva
s kolegama iz marketinške industrije.
Jedan od predavača je Ardi Kolah koji se u posljednjih desetak godina
profilirao kao jedan od najutjecajnijih svjetskih stručnjaka u području
sponzorstava. Uz dugogodišnje iskustvo u radu s najpoznatijim svjetskim
brendovima, Ardi je i autor nekoliko bestsellera kao što su Sponsorship
Works: A Brand Marketer’s Casebook te Advanced Sports Sponsorship
Strategies.
Također stalni je kolumnist na poznatome marketinškom web portalu
www.brandrepublic.com, a Chartered Institute of Marketing (CIM), vodeće
stručno tijelo za marketing u svijetu, proglasilo ga je jednim od 50
najutjecajnijih svjetskih marketinških stručnjaka.
Zanimljiva se predavanja očekuju i od Paula Clementsa, kreativnog
direktora agencije TBWA Copenhagen i Niclasa Fröberga, osnivača švedske
medijske agencije United Media Nations, članova žirija na ovogodišnjem
festivalu oglašavanja Cannes Lions u kategorijama Cyber i Media, koji
će predstaviti i analizirati pobjedničke kampanje s tog prestižnog
festivala.
Od ostalih predavača izdvajamo Erin Reindl, koordinatoricu u agenciji
JWT za područje srednje i istočne Europe, koja će nam objasniti zašto
guerrilla marketing postaje sve važniji i malim i velikim tvrtkama.
Njeno predavanje puno zanimljivih primjera kampanja koje će vas i
zabaviti i educirati. Keynote predavač na seminaru posvećenom akcijama
za unapređenje prodaje (sales promotion) Jeremy Stern, osnivač
konzultantske tvrtke Promo Veritas te član Uprave British Institute of
Sales Promotion i potpredsjednik Promotional Marketing Council of
Europe, predstavit će najuspješnije kampanje za unapređenje prodaje
koje su osvojile poznate svjetske nagrade za kreativnost, originalnost
i učinkovitost.
Ostali predavači uključuju brojne domaće stručnjake iz agencija,
medijskih i istraživačkih kuća koji će govoriti o trendovima u
industriji na domaćem tržištu te predstavnike tvrtki koji će
prezentirati svoje uspješne marketinške kampanje i primjere iz prakse.
Registracija za Wazzap? konferenciju otvorena je do 27. listopada
2008., a prijavom do 26. rujna sudionici mogu ostvariti popust i do 25
% na osnovnu cijenu kotizacije. Više informacija o konferenciji i
registracija na hr.best-marketing.com.
(PR)
WAZZAP 2008.