Duchess womenswear brand predstavio je novi prodajni koncept "Eat, meet". Događanje se odvilo u suradnji sa svjetski poznatim brendom Zepter, a svi uzvanici mogli su uživati u shoppingu uz velike popuste, hrani, prezentaciji proizvoda i posebno osmišljenoj reviji za njih.
"Povodom crnog petka odlučili smo naše klijentice nagraditi dobrim popustima. U suradnji sa svjetski poznatim brandom Zepter organizirali smo druženje pod nazivom EAT & MEET. Na taj smo način savršeno uklopili Zepter kuhinju, modu i druženje", poručili su iz Duchessa te organizirali VIP Private sale za vjerne kupce, klijente i poslovne partnere koji su uživali u bogatom cateringu spremljenom u Zepter posuđu i Dalmatian ego vinima. Mini showroom revija prikazala im je izbliza modele koje su kasnije mogli isprobati te naručiti po mjeri uz pomoć krojačica Duchess teama. Tu su bile i naočale Zepter s posebnom hyperlight optic lećama te ostale proizvode koje je predstavila direktorica Kata Barišić Pavlović.
Vjerne ambasadorice branda Borna, Maja Cvjetković, Antea Kodžoman, Suzy Josipović uz brojne klijentice birale su modele za nadolazeću sezonu evenata koje su na licu mjesta prilagođavane njihovim željama i potrebama. Alka Vuica je došla izabrati modele za novi tv show koji snima u Beogradu te je uz pomoć Antuna Tina Brišara odabrala nekoliko stilskih Duchess modnih kombinacija uz neizostavan dodatak perja koje obožava.
Dolazak Jakova Kitarovića je ovaj put bio isključivo poslovan jer je došao pogledati modele koje će služiti za prezentaciju medalje pobjednicima za predstojeću "Zlatnu piruetu" najstariji klizačko natjecanje na svijetu.