Jedan od najvećih producenata Hollywooda u zadnjih pola stoljeća producirat će za kablovsku mrežu HBO seriju o jednom od najmutnijih likova "industrije snova", čovjeku kojeg je osobno poznavao. Robert Evans, producent koji je posrnuli Paramount u sedamdesetima uzdigao od devetog po veličini filmskog studija u jedan od najvećih giganata Hollywooda i pod čijom producentskom palicom su snimljeni "Kineska četvrt", "Kum", "Rosemaryna beba", "Maratonac" i brojni drugi slavni filmovi, bit će producent serije o Sidneyju Korshaku, čikaškom odvjetniku koji se doselio u Los Angeles i bio posrednik između mafijaša i filmske industrije.
Čikaški mafijaši, "The Outfit" (jedina mafijaška grupa u SAD-u koja nije pod izravnom kontrolom njujorških "pet obitelji", premda se i oni pokoravaju "komisiji") još od vremena Ala Caponea imali su svoje prste u filmskoj industriji, koristeći slabost DeSimoneovih (losangeleskog ogranka obitelji Genovese) da preko Jacka Dragne preuzmu kontrolu nad nelegalnim aktivnostima u Los Angelesu. Preko svojih veza u radničkim sindikatima mafijaši su kontrolirali i dobar dio filmske industrije.
Evans, poznat po brojnim ekscesima o kojima je otvoreno govorio u autobiografskoj knjizi "The Kid Stays in the Picture" i istoimenom dokumentarnom filmu, na glasu je kao netko "premazan svim mastima", ali čak i neskromni producent priznaje da je mogao samo "skinuti kapu" mafijaškom odvjetniku s kojim je svojedobno provodio skupa po 300 dana godišnje prije Korshakove smrti 1996. u 89. godini.
- Ja ga smatram kumom svih kumova, ali on nikad nije imao ni prekršajnu prijavu i umro je kao potpuno nedužan čovjek. Nije imao ni ured, sve je obavljao za stolom u kutu u restoranu "Bistro" na Beverly Hillsu, i sve je držao u glavi.
Sidney Korshak – čovjek na čiju je jednu riječ sve u Americi kretalo i stajalo
Kao odvjetnik za brojne sindikate i strukovne udruge, Korshak je mogao jednom riječju kočiti i pokretati bilo kakav projekt. Bio je "na ti" sa svima, od Ala Caponea i Sama Giancane preko Ronalda Reagana i Henryja Kissingera do Franka Sinatre, Hugha Hefnera i Warrena Beattyja.
Kad je Evans imao problema sa snimanjem "Kuma" – Al Pacino je imao dogovoren drugi film kod MGM-a – Korshak je Kirku Kerkorianu (vlasniku MGM-a) napomenuo da postoji mogućnost da bude problema s građevinskim sindikatima oko izgradnje grandioznog MGM kasina u Vegasu i, gle čuda, Pacino je sutradan bio slobodan da prihvati ulogu Michaela Corleonea.
Najopasniji njujorški mafijaši, nezadovoljni što će njihov način života i rada biti predstavljen širokoj publici, prijetili su da će staviti snimanje i ubiti Evansa ako pokuša snimati u New Yorku. Na to se Evans samo obratio Korshaku:
- Problem je nestao nakon jednoga telefonskog poziva. Ne dva poziva, jednog poziva. On je bio moj veleposlanik dobre volje.
O tom "veleposlaniku" Art Montestarelli trenutačno piše scenarij na temelju članka "Vrag i Sidney Korshak" Nicka Toschesa iz Vanity Faira, za koji je Paramount otkupio prava. O svojem prijatelju Evans je prvo htio snimiti film za Paramount, a onda se ipak odlučio za koprodukciju s HBO-om i šestosatnu seriju:
- To će biti saga o čovjeku kojeg je New York Times nazvao najmoćnijim u cijeloj državi, a bio je totalno nepoznat. Ne može cijela ta priča stati u samo dva sata. On je bio toliko moćan u drugoj polovici dvadesetog stoljeća da je višesatna serija jedini način da ga se prikaže kako treba.