Svi u Melbourneu sada znaju za Hisense, kinesko poduzeće koje je potpisalo šestogodišnji sponzorski ugovor za korištenje svog imena na glavnom stadionu u Melbourne Parku na kojem se održava Australian Open. Suradnja s britanskom tvrtkom mobilne telefonije prekinuta je i umjesto Vodafonea, Hisense sada ima pravo korištenja svoga imena na tom sportskom objektu.
Ponajviše zahvaljujući Olimpijskim igrama, kineski brandovi šire se svijetom, osobito kad je riječ o sportu. Tako je i najpoželjniji model kad je riječ o tenisu, Jelena Janković, potpisala ugovor s kineskim poduzećem ANTA-om koje proizvodi sportsku odjeću, obuću i ostale modne dodatke.
– To je tek početak, vidjet ćete da će toga biti još više – kaže Greg Paull, direktor kineske konzultantske agencije R3.
– Druge multinacionalne kompanije smanjit će globalno reklamiranje, ali kineskim tvrtkama otvaraju se nove mogućnosti zahvaljujući dobroj prodaji i domaćem tržištu – smatra Paull.
Košarkaška ikona Shaquille O’Neal koji je nekad nosio Reebok, sada je na plakatima sportskog diva Li Ninga zajedno s Baronom Davisom, Damonom Jonesom i Joseom Calderonom. Mnoge kineske kompanije otvorile su oči nakon Olimpijskih igara i uočile mogućnosti sportskog marketinga.
– Sportsko sponzorstvo je odličan put da se uspostavi emocionalna veza s brandom. Kina je mnogo godina bila primjer razvoja, pa sada i nije iznenađujuće što uz pomoć sporta želi doći do klijenata – dodaje Paull.