Analiza američkih agencija za ispitivanje tržišta procijenila je da javno pojavljivanje Nijemca vrijedi 132 boda, čak 50 više od Kobea Bryanta iz LA Lakersa. Steve Nash je treći. Najveći pad marketinške vrijednosti zabilježili su LeBron James i Dwyane Wade iz Miamija.
Borba za tržište
Nowitzki najbolji izbor za dobar marketing u NBA-u
NBA zvijezda Dallasa Dirk Nowitzki marketinški je najisplativiji igrač lige.
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.