U jedriličarskom klubu "Dobro more" na zagrebačkoj Trešnjevci započinje se s gradnjom nove jedrilice u klubu i svi zainteresirani pozvani su sudjelovati u čudesnom procesu rađanja broda.
Što vam možemo ponuditi:
- Poduka i sudjelovanje u gradnji broda,
- Poziv na sva događanja u klubu i jedrenje,
- Logotip vaše tvrtke u svim promotivnim materijalima, na internetu i u brodogradilištu,
- Korištenje brodogradilišta i broda u promotivne svrhe,
- Reklama na portalu www.iJedrenje.com, najposjećenijem jedriličarskom portalu u regiji...
Kako se možete uključiti i pomoći:
- Donacijom u bilo kojem iznosu,
- Učlanjenjem u jedriličarski klub "Dobro more",
- Sponzorstvom vaše tvrtke (u novcu ili materijalu),
- Vašim angažmanom (pomoć u promociji, nabavi materijala, posudba alata...)...
Nedugo nakon prve objave u medijima, potencijalni sponzori odmah su prepoznali veliki potencijal ovog projekta te su ga odlučili maksimalno podržati. To su jedrarija Eol Nautika iz Zadra, drvna industrija Novoselec, dizajnerski studio Hado, BlackTech karbonske peraje i NanoGuard karbonski štitnici.
Projektu se priključio ing. brodogradnje Bruno Ančić koji je sa svojim studijem Ančić Yacht Design preuzeo posao projektiranja potpuno nove jedrilice inovativnog dizajna koja će biti idealna i to ne samo za regate nego će pružati i potpuni komfor za obiteljska krstarenja. Novi brod bit će dugačak 8 metara, imat će moderne linije trupa inspirirane hi-tech klasom IMOCA 60, veliku širinu koja će mu omogućavati odlične performanse i dati puno prostora u unutrašnjosti. Također će biti opremjjen pomičnom kobilicom, imati će dva lista kormila, karbonski jarbol, boom i baštun, a u unutrašnjosti će imati četiri ležaja za odrasle, stajaću visinu u salonu, potpuno opremljenu kuhinju i kupaonicu.
Pripreme za realizaciju projekta u punom su jeku. Gradnja se može pratiti na blogu brodogradnja.wordpress.com, a 'lajkati' možete i na facebook.com/gradnjajedrilice
Ni riba, ni meso! Ni najpovršniji poznavatelj jadranskoga vala nikada ne bi odredio duljinu jedrilice od 8 metara!!! Po kojemu to moru kanite jedriti??? Jadran, što je empirijska činjenica još od Nikole Martinolića, tvorca klase L5, trpi samo dvije male jedrilice, od 6 m - istisnine do 1500 l/kg - i 9 m - istisnine do 2700 l/kg, dakle isključivo ultralight kategorije... a taj family cruiser - racer može jedino slijediti modele škvera Salona, tj. nikada glisirajuće jedrilice turističke namjene. Dakle, dečki, gradite još jedan (vjerojatno atraktivan, ali spor) 'traktor za duboko oranje' po Jadranu... što ste mogli naučiti i iz propasti koncepta Murtic Yachtsa, iako su mu projektanti bili Botin & Carkeek!