Libanonski ministar prometa Ghazi Aridi izjavio je da je pilot u početku slušao navođenje s kontrolnog tornja zračne luke, a onda naglo promijenio smjer:
- Tražili su od njega da ispravi svoj smjer, ali on je izveo veoma brz i veoma čudan okret prije nego što je potpuno nestao s radara.
Ministar je dodao da tom izjavom nikako ne želi optuživati poginulog etiopskog pilota s 20-godišnjim iskustvom letenja:
- Nitko ne tvrdi da je pilot kriv što nije poslušao upute. Može postojati mnogo razloga za ono što se dogodilo.... Tek će crna kutija dati odgovore.
Budući da svaki veći zrakoplov, pa i Boeing 737, ima svoj radarski sustav, moguće je da je pilot pokušao izbjeći da uleti u grmljavinu pred sobom; iskusni piloti navode brojne mogućnosti za eksploziju aviona, poput nailaska na ekstremno jake zračne turbulencije koje trgaju kontrole i onemogućuju upravljanje, ili udara groma koji je onesposobio instrumente na avionu.
A sto ako je pilot dobio naredbu u kabini da skrene?